Inlägg från: Andie |Visa alla inlägg
  • Andie

6 oktober 2007 forts. 3

Saffranin
    hmmm... tja vi har ju lite tightare med tid efter att vårt o.s.a. går ut. Därför vill vi ha in alla svar. Men vi har bett folk vi känner, som känner folk som inte har o.s.a:t att de ska påminna dem lite fint om att de bör höra av sig.
    Men vi tror ju att om vi påminner dem med sms så kommer folk att ringa. Min m2bs släkt har som jag tidigar nämt, telefon skräck så vi får väl se hur det blir.

• Andie

beabrud
    Välkommen in i tråden!
    Hoppas du kommer trivas.

• Andie

beabrud
    Ha ha visst är det lätt att bli BT beroende.
    Vi ska gifta oss i Vaksala kyrka i Uppsala.
    Vart ska ni gifta er?

• Andie

beabrud
    Kul att du tyckte den var fin! Hemsidan alltså.

Vad heter er kyrka? Eller ska ni gifta er borgligt?

• Andie

beabrud
    Låter ju väldigt vackert måste jag säga.

Zelmani
    Hej och välkommen. Hoppas du kommer trivas i tråden!

Saffranin
    Låter ju inte bra att du inte känner dig trygg med in frisör.
    Hur mycket har ni kvar att fixa?
    Vi har fortfarande 9 dagar kvar på vårt o.s.a. och sen är det snabba ryck för att få ihop allt som ska fixas. Känns konstigt att det bara är 44 dagar kvar tills man ska bli fru! Man ska bli någons FRU!!! Det pirrar så i magen när man tänker på det.

• Andie

höstlöven
    Välkommen till tråden! Kul att du hittat hit.

Har en fundering... har frisören rätt att neka dig att ha slöja om du nu vill ha det?
    För det finns ju vissa människor som inte gillar vissa saker. Men jobbar man som frisör så får man väl smälta sina egna uppfattningar och göra det som kunden ber om?!

Vart ska ni gifta er? Och vart ska er fest hållas?

• Andie

Saffranin
    Oj vad mycket du har kvar att göra... eller så är det bara jag som blir överväldigad av din lista när jag känner att jag har lika mycket kvar som er... Kanske ska sätta mig ner i helgen och skriva en lista på allt vi har kvar med...
    Sen undrar jag om valslektioner... hinner ni verkligen lära er vals på en månad? (fast ni kanske är bra dansare i grunden)

Såg att ni pratar psalmer jag och min m2b satt för nån dag sen och letade lite grann men inget har blivit bestämt. Det gör vi efter att vi har pratat med prästen.

• Andie

oktober -07
    Jag tycker att man ska ha ett genom gående tema när det gäller färger, risken är annars att gästerna kan bli förvirrade.

Saffranin
    Tja lite lugnare kanske man blev men inte mycket
    Inser att vi har massor att göra kvar och måste skriva ihop en så där bra lista som du hade gjort....
    Angående vals... vi kommer ha en dans till en låt som vi valt och den går inte direkt i valstakt,för vi är alternativa rockers så... det blir en dans iaf.
    Om bordsplaceringen.. vi kommer blanda gamla och unga för att slippa att det blir så uppdelat. Er plan att sätta dem 2 och 2 vid borden låter väldigt bra tycker jag.

• Andie

Saffranin
    Vi ska ha långbord men som sagt vi ska blanda gamla och unga hej vilt. Par ska naturligtvis delas så att de pratar med andra och inte bara med sin partner. Har inte börjat med bordsplaceringen riktigt ännu men kommer göra det så snart som o.s.a:t går ut nu på fredag.

• Andie

malin&eric
    Va kul att du droppade in... hoppas det gick bra med att sy. Och hoppas att er bordsplacering blir bra.
    Har själv försökt titta lite på bordsplaceringen men hittar ingen vettig lösning just nu. Men vi har till på fredag kvar på vårt o.s.a.

lillamillan
    vi har en bröllopshemsida.
    andieandricky.weddingannouncer.com
    Skriv gärna nåt i gästboken!

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3