Hej!
Jag är själv vegan, liksom min m2b, och vi gifter oss om sex dagar. Jag kikade lite på din meny och den verkar jättegod, men eftersom dina övriga gäster får tupp så skulle jag vilja tipsa dig om en produkt från företaget Veggo, som heter "istället för kyckling" eller något liknande. Den köper du i frysdisken på Maxi eller Hemköp. Det är en jättegod produkt, framröstad som den bästa veganska produkten på vegan.nu. De smakar jättegott och man behöver inte göra så mkt med dem. Antingen gör du goda spett, eller så steker du dem bara lätt (inte för mkt, då kan de bli lite torra) med någon god smak. Ta samma kryddor som ni har på er ungtupp! Annars har ni en god och enligt mig komplett meny! Själva ska vi satsa på pajer och sallader samt plockmat som oliver och soltorkade tomater. Vi använder den här veganska kycklingen i en pastasallad. Det var ett måste för oss att göra mat som vi kan frysa i förväg, eftersom vi lagar maten själva till över 100 personer... Jo, en sak till. Det finns en vegansk "stek" som man kan göra själv (funkar utmärkt att frysa in) som heter seitan. Den ska vi ha med. Man lagar den av glutenmjöl, som man köper i hälsokosten. Den blir jättesaftig och god, men tar några timmar att laga till. Den kan man servera både varm och kall. Å andra sidan har ni tzay, vilket jag tycker är kanongott. Se bara upp med den om ni köper den färdigmarinerad, för då innehåller marinaden ofta honung. Men de verkar ju inte vara helveganer eftersom de äter quorn, som innehåller äggvita... Lycka till på ditt bröllop, och en stor kram för att du anstränger dig så för dina gäster som inte äter kött!