• Ninni7

Nu är jag gift!!!!! Vi fick vårt midnattsbröllop!!!

Nu är jag gift!!!!! Den 29/6 fick jag mannen jag velat ha i 15 år! Vi fick ett helt underbart bröllop och allt blev till och med bättre än vad vi kunnat föreställa oss! Bra väder, vackert partytält, röd matta, oljelampor och machaller förgyllde vår helg. Tre-dagars-bröllop med en underbar fest fylld med tårar av glädje och många härliga skratt. En fest som varade till sex på morgonen och gäster som åkte hem väldigt nöjda efter en händelserik helg. Min svarta klänning blev som en dröm i facklornas sken och min man var snyggare en någonsin. Vår dotter såg ut som en lite älva en sin vackra klänning.
    För er som vill se så kommer bröllopet på TV4+ i januari 2008. Det ska börja sändas ett nytt program som heter "BröllopsBonanza" och vi hade ett team därifrån som var och filmade under fredagen. För er som vill ha ett annorlunda bröllop; våga följa er dröm, våga gå er egen väg!! det är så mycket värt det! Kram på er alla från världens lyckligaste kvinna

• Svar på tråden Nu är jag gift!!!!! Vi fick vårt midnattsbröllop!!!
  • PennyJenny

Låter som en saga, blir kul att se sedan. Älskar annorlunda bröllop, även om jag själv ska ha ett högst traditionellt ett själv.

Gifte ni er på natten?

• somsom

Stort grattis! Låter som ett fantasiskt bröllop!

• gargamel

Låter jättemysigt, och svart klänning äger ju!! Har du några bilder att dela med dig av?

• Ninni7

Japp, gifte oss vid 23.45 på fredagen så vi har man och hustru efter midnatt. Otroligt maffigt på natten och uppskattat av gästerna.

Bilder kommer så fort vi har fått alla! Ska lägga upp några på vår hemsida. Återkommer så snart det är klart!

• jagärsåkär

Grattis!! Jag väntar med spänning på att se bilderna. Svart klänning låter sååå coolt!

• Ninni7

Det var verkligen helt fantastisk. Är så nöjd att vi valde midnattsbröllop och svart klänning. har inte ångrat mig en sekund. Det bästa är att jag kommer använda den igen, den är redan bokad till nästa års bröllopsmässa i Kalmar, otroligt roligt eftersom man sällan får använda en brudklänning två gånger!

• Forsfors

Åh, har du inga bilder? blev så nyfiken på att se

• FruÖlandstok

Ninni7
    Åh, såg precis dig i en annan tråd och blev lite nyfiken på hur det hade gått för dig.. här var ju svartet.. gu' va' roligt att midnattsbröllopet blev en succé.. jag är fortfarande lite avis ;)

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Åh,vad härligt det låter:).Lycka till med äktenskapet!

• Ninni7

Ölandstok: Hej igen! När var det du skulle gifta dig? Eller har du kanske redan gjort det? I så fall: hur hade ni det? Blev det som du hade tänkt dig?

jag ska bli en fru...läängtar-nu gift : Tackar! Det känns verkligen helt underbar. Vi har spenderat dagarna efter bröllopet att bara njuta av att kunna kalla varandra man och hustru. Fast på ett sätt önskar man att man hade bröllopet kvar, det var så himla roligt, det är ju bland det största man kan vara med om så nu känns det jättetomt när allt är klart....suckar lite. Men shit vilken fest det var!!

Svar på tråden Nu är jag gift!!!!! Vi fick vårt midnattsbröllop!!!