• MrsPink

Nu är jag gift :-)

Vilken härlig dag

Hade lite svårt att sova.. men fick iaf en del sömn
    Började hos frissan kl 8, gick ganska fort.. men hade en otålig brudnäbb med
    När all var klart tog vi en taxi till kyrkan och där fotades vi innan. Sen gick vi och gömde oss i vapenhuset.
    Vigseln var underbar, trodde att vi skulle gråta men det gjorde vi inte. Solisten sjöng så vackert.
    Men när vi kom ut ur kyrkan så regnade det ganska mycket.. men gick att blåsa såpbubblor iaf och ganska många blev det.
    sen efter kramar så åkte vi häst och vagn runt på skansen så gästerna skulle hinna till wärdshuset. väl framme vid Wärdshuset fick vi gå upp för backen..hästen orkade inte upp.. tråkigt för då missade några att vi åkte häst och vang
    Middagen var underbar och så fint dukat och allt.. först mingel med canapér och mousserande sedan huvudrätt med vin. efter det skulle vi äta tårta med tårtan hade inte hunnit fram .. så det blev bensträckare och presentöppning. Visade sig att det glöämt vår tårta och bara slängt ihop något de hade i frysen typ.. men den såg iaf ut som vi ville utanpå..helt underbar! Men smakade inte alls som vi ville!!
    Vi fick iaf äta den tillslut. Efter det åkte vi till vårt hotell och åt även där en god middag senare på kvällen.

Trots tårtan så var det en lyckad dag.

Har bara några bilder upplagda.. ingen som tog bilder med vår kamera under vigsel osv..
    jenny-andreas.weddingannouncer.com/

• Svar på tråden Nu är jag gift :-)
  • Snö brud

Du var jättefin

Hade ni Viktoria Krantz som solist?
    Vilka låtar sjöng hon?

• snart fru steenson

Grattis!
    Tråkigt med tårtan, men huvudsaken e ju att ni hade en underbar dag för övrigt, vad fin du va. Åter igen ett stort GRATTIS.

• MrsPink

Nyfikenbrud: JApps det hade vi. hon sjöng 1 av sina egna och Kärleken förde oss samman

• Elliee

Jättefint!
    Jag undrar vart det vackra pappret som var utanpå festprogrammet kommer ifrån? Vart finns det att köpa? Skulle gärna ha ngt liknande till våra inbjudningar!

• www.evasleva.blogg.se

grattis!

Fint med rosa skor :)

• MrsPink

Tack vad snälla ni är

Elliee: Det är tapet som jag skurit till.. kolla på sådanna affärer. Kommer tyvärr inte ihåg vilket märke det var

• jagärsåkär

Grattis! Men vad synd med tårtan... Hoppas ni fick kraftig rabatt iaf. Dålig stil av stället...

Du var jättefin iaf!

• MrsPink

jagärsåkär:
    Vi skall dit imorgon och prata med dem.. men vi skall inte betala för den när vi inte fått vad vi beställt!!! Den var ganska dyr oxå!

• Virvel

Vad fick ni betala för Viktoria Krantz sång?

• MrsPink

Virvel: Jag vet inte om hon vill att man skriver det här.. maila henne och fråga.
    Det var inte så dyrt, tycker inte vi iaf för den kvalité vi fick.

• MrsPink

Vi fick iaf tillbaks 2000:- för tårtan så då betalade vi bara 18:-/bit för tårtan.. ganska OK... + att jag fick en ask med tryfflar

• marranmi

GRATTIS till bröllopet! Jag har alltid undrat hur man skär en sån där tårta? tänker om man börjar uppifrån så blir ju nästa lager ganska "fult" men om man börjar underifrån så blir det ju tillslut bara en hög kon.. snälla vet att det är OT men jag har alltid undrat

• MrsPink

marranmi: Man börjar uppifrån. Under varje lager så är det som en liten pappskiva så man skär inte i det undre lagret. Men jag rekomenderar inte att gästerna gör det själva.. då kan det sluta hur som helst
    Ha nån som gör det.

• Lina Pe

Vad fint det är på Rosendals W. Jag älskar verkligen det stället. Dock lite för litet för vår del tyvärr. Var det själva stället som missade tårtan? Tur att ni tar det med ro... ja hade verkligen ställt till med en scen!

Det verkar ha varit en fin fest.

• MrsPink

Lina Pe: Ja visst är det underbart där!!
    Nej det var inte stället som missade tårtan.. jag beställde från ett annat ställe då RW bara har en sorts tårta att erbjuda

• Ruffselsnuffsan

MissiePink

Jag ska gifta mig snart och ska också ha liljor men min florist kan banne mig inte få till en snygg bukett. Jag noterade att du hade lijor, har du möjligtvis någon bild med buketten som du kan lägga upp på er hemsida? Den ser så fin ut den du hade.

• MrsPink

Ruffselsnuffsan:

Tråkigt att din florist inte får till buketten .. jag hade en såkallad "famnbukett" .. jag beställde bara en sån och litade på att den skulle bli fin och det blev den!! Helt underbar!
    Skall leta upp bilder nu... kolla på sidan om ett tag

• MrsPink

Äsh.. gick inget bra.. men bilden som du ser ligger på bordet med liljor är min brudbukett

• MrsPink

Nu finns fler bilder på vår sida så jag puffar lite för den som är intresserad

Svar på tråden Nu är jag gift :-)