Inlägg från: Champis_Sanna |Visa alla inlägg
  • Champis_Sanna

Maj 2008

Hejsan Hejsan! Nu hoppar jag in i denna varma tråden och hoppas jag passar. Vi ska gifta oss den 3 Maj 2008 och det har varit spikat i ett år nu. Redan för ett år sedan fick vi preliminärboka kyrkan och idag är den helt klarbokad. 3 Maj 2008 15.00 gifter jag mig *gulp* Jag har redan en klänning som jag bara älskar. En riktig drömklänning för mig ;) Vi har även tillfrågat en tärna, marsalk, värdpar och en toastmaster. Sedan känner vi många fotografer (m2b jobbar på tidning) och igår spikades en fotograf också. Sedan har vi det där med transport och där är vi i valet och kvalet. Häst och vagn eller bil? Vi har möjlighet med både och. Lokalen ska byta ägare så den får vi inte boka förrän i Januari...musik är fixat till kyrkan och eg till festen också men den är inte spikad ännu. Mat har vi funderat över och det blir tvårätters med tårta :P

• Champis_Sanna

Ja den tredje har stor betydelse för oss :) Åh vi gifter oss nästan samtidigt....bara att du ligger lite före mig... *fusk* :D

• Champis_Sanna

Vi blir ca 90 i kyrkan och ca 40 på festen efteråt. Fest med 90 pers blir för mycket för oss. 40 känns mycket också men det är våra bästa vänner och familjer.

• Champis_Sanna

Jag har inte receptet just nu (det ligger i min chraschade dator) men en vän har det....dock har hon inte varit tillgänglig. Kan skriva in det här så fort jag får det igen då jag inte minns exakt.

• Champis_Sanna

*BRÖLLOP I MAJ LISTA*
    Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    Champis_Sanna 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.

• Champis_Sanna

0202 och JhS2008
    Ni kan maila mig på Champis_Sanna@telia.com eller skriva in era mailadresser här så skickar jag er receptet på chokladmoussen...

• Champis_Sanna

Ni som ville ha receptet på chokladmoussen: Jag har mailat er tillbaka.... hoppas ni ska gilla den då vi älskar den. Dock få rman inte äta för mycket av det goda :)

• Champis_Sanna

Brud-08
    Vi har bokat kyrkan, en präst som kan viga oss med en diakonissa, festlokalen med porslin till alla utom glas av olika slag. Sedan är vår transport bokad och klar också :) Vet inte om vi har så mycket mer som behövs bokas *tänker*

• Champis_Sanna

Brud-08
    Ja där var exempel på det jag glömde... fotograf är fixat och solist och en kille som spelar gitarr är också fixat till kyrkan. Vad glömde jag nu tro? *ler*

• Champis_Sanna

Ja det kan iaf vara bra att höra sig för om solist nu. Det finns en som heter Mirja Qee... hon har en hemsida...dock så tyckte jag inte de låtarna hon hade där nu lät som de hon hade innan uppdateringen. Men hon har verkligen en röst som ingen annan har. www.mirjaqee.com smaken är ju som baken- delad men det kan ju kanske ge något?

Svar på tråden Maj 2008