Maj 2008
Oj, klurigt att ge ett svar på det. Jag tycker att det är vikigt att ha med relevanta meriter/erfarenheter/utbildningar för den tjänsten du söker. Skräddarsy helt enkelt CV:n på samma sätt som du gör med ditt personliga brev.
Oj, klurigt att ge ett svar på det. Jag tycker att det är vikigt att ha med relevanta meriter/erfarenheter/utbildningar för den tjänsten du söker. Skräddarsy helt enkelt CV:n på samma sätt som du gör med ditt personliga brev.
Låter bra !
Nej, men jag skall kika in nu! Tack för tipset !
Vi gifter oss också kl:15, och vi resonerade precis som "Starchick"... Inte för tidigt, och inte heller för sent...
Funderar på färgtema i dag... Vi vill ha ett vårigt färgtema...
Lime, vitt & silver kanske? Låter det vårigt?
Ok, skönt att höra!
Funderar på att ha vit/lime-färgade hortensia i brudbuketten.
Men frågan är hur dukningen skall se ut med det färgtemat...
Skall kika runt lite...
Men nu - shopping! Måste fylla på höstgarderoben!
0205 skrev 2007-09-08 18:25:02 följande:
Oj, vad konstigt min inlägg blev. Sorry!
Försöker igen!
0205>>
Ja, det är enormt viktigt att det blir "personligt".
I mitt fall så älskar jag starka färger såsom cerise, turkos & limefärgen... Men sambon röstar på "lime" så det får bli vitt, lime & silver!
Nu skall jag laga middag i hop med sambon, öppna en flaska rött & mysa! Kvalitétstid!
Starchick>>
Låter stilrent & tufft ut!
Skall ni ha en solist som sjunger dem? Man/kvinna?
Vi håller på & letar en efter en (manlig) solist, men vilka låtar det blir vet vi inte ännu...
Vilka psalmer skall ni välja?
Vilket flyt! Vill oxå ha en skönsjungande vän !
Vi skall fotograferas innan vigseln - hur gör ni med vigselringen då? Man vill ju ha den på, men samtidigt spara den till vigseln.... Dilemma!
Hur gör ni?
Fotas ni före eller efter vigseln?