• Fru Nilsson 1/7-06

Uppdrag -Möhippa

Tänkte starta en tråd för uppdrag i samband med möhippa och svensexor. Alla tips är välkomna, hur snälla eller tokiga de än är!!

Mina tips är:
    -Rita och måla av sin blivande
    -Få äktenskapsråd av kvinnor och män i olika åldrar
    -Plocka sin egen brudbukett
    -Tipsrunda med frågor om den blivande, eller om händelser i deras sammankopplat med möhippe(/svensexa)gänget

• Svar på tråden Uppdrag -Möhippa
  • succubusan

Min sambo fick dela ut rosor och ge en kärleks förklaring till den personen.. hörde det inte blev mer än- vad trevlig du ser ut eller du ser strålande ut i dag /fniss

Han fick också straff för saker han inte klarade,( som att dela ut alla rosorna) fick då raka sitt ena ben i fontänen mitt i stan.

Han fick gå in på ica och fråga efter -flensost.. tur var det en person som visste var det var samt inte tog det fel!

• brud 11/11

jag e kanske dum men jag vet inte var flensost är...??

• Fru Nilsson 1/7-06

brud 11/11
    Flensost är det som samlas runt ollonet när man inte håller den ren....

• Fru Nilsson 1/7-06

Nej flickor, åter till ämnet!!
    Detta är en tråd för uppdrag i samband med möhippa och svensexor. Alla tips är välkomna, hur snälla eller tokiga de än är!!

• brud 11/11

ahh, aldrig hört... man lär sig något nytt varje dag

• Lilla Li

- Åka segelflyg
    - Sälja kondomer
    - Sälja sånger
    - Gömma bananer innanför en långrock, öppna den och fråga "Psst, vill du smaka på bananen?" och försöka få dem sålda
    - Linedancing
    - Hålla i ett vattengympapass iklädd röd baddräkt med isydda tvättsvampa à la Pamela Anderson och blond peruk

• Lilla Li

- Ta kort på/samla saker, t.ex. "Något som beskriver ert förhållande idag", "Ni om 20 år", "Hans relation till dina föräldrar" osv

• brud 11/11

- kroppsmåla en naken man
    - kroki måla av en naken man
    - sjunga in en låt till sin man
    - modellera en penis i lera
    - fotografera en almanacka till sin man

• Lilla Li

- Alla deltagare skriver ner en anekdot om sig själva och bruden får gissa vem som har gjort vad
    - Alla deltagare skriver ner ett ord som ska påminna bruden om en anekdot och bruden får sedan gissa och berätta om det var rätt
    - Alla deltagare skriver ner 3 ord som beskriver de själva och bruden får gissa vem det stämmer in på

• Fru Nilsson 1/7-06

Tack!
    Mer - Mer - Mer...

Svar på tråden Uppdrag -Möhippa