• *Lilla M*

gråt EFTER bröllopet....=´/´´´´

Jag känner precis igen mig! Direkt efter bröllopet, när vi kommit hem på natten så grät jag supermycket. Alla spänningar som släppte, och en lite besvikelse över att den stora dagen redan var över.

Jag hade ett fantastiskt bröllop och allt, verkligen allt blev som planerat. Ändå så tycker jag såhär i efterhand att förberedelserna kanske var roligast!

Så nu går jag omkring med kli i fingrarna, för att göra tackkorten och fotoalbumen. Det sista pysslet med ett fantastiskt projekt!

Men, det är synd att det redan är över!

• *Lilla M*

Jag tycker också att det är en lite sorglig känsla att inte riktigt passa in här bland alla BLIVANDE brudar... Och när inläggen på min tråd och bröllopsberättese tog slut...
    Menmen, nu finns det ju möjlighet att ge istället för söka, goda råd!

• *Lilla M*

En sak som jag verkligen älskade med att fixa och planera inför bröllopet var att man var en sån lyx-konsument... Jag har aldrig förr känt mig så "mäktig" som konsument i förhållande till de ställen där vi köpte och beställde saker på. Inte så att jag utnyttjade det för att vara otrevlig på nåt vis- Utan bara att jag kände att jag hade rätt att få som jag ville ha det då vi blev stora kunder av exempelvis tårta, blommor etc. Jag gillade det, att vara i den ställningen när alla blev tvugna att ta mig på allvar. Saknar det lite nu, när man är vanlig dödlig igen...
    Nån som hänger med i vad jag menar? Vet inte om jag kan förklara det så tydligt...

Svar på tråden gråt EFTER bröllopet....=´/´´´´