Möhippeaktivitet inomhus?
Någon som har ett förslag på en möhippeaktivitet som kan genomföras inomhus, tar ca 1-2 h och inte kostar en massa pengar? Vi behöver något förslag ifall det regnar den dagen...
Någon som har ett förslag på en möhippeaktivitet som kan genomföras inomhus, tar ca 1-2 h och inte kostar en massa pengar? Vi behöver något förslag ifall det regnar den dagen...
Någon form av pyssel kanske, det behöver ju inte kosta så mycket, eller laga mat, baka eller se en film med godis och popcorn, sminka sig, fota bruden för att kunna göra en almanacka till brudgummen sen
"Romeo & Julia" - leken!
Man tavlar i par. Ena tjejen haller en rulle toapapper mellan knana (eller hogre upp om man sa vill), och den andra haller ett kvastskaft pa samma vis. Hon har ocksa ogonbindel pa sig. Den med toarullen ska sedan guida kvastskaftet "hem", gissa vart. Vinnarna ar de som hittar ratt pa kortast tid ;)
Forsfors du har helt rätt i att en möhippa inte alls behöver kosta tusentals kronor, oftast vill man ju som brud få umgås med ett gäng tjejor..
finns en massa roliga lekar och spel om man gillar sånt, men kanske måste man anpassa efter antalet personer, alla kan ju ta med sig ett sällskaps spel?? så man får lite att välja på..
fotografering (inte nödvändigtvis med en fotograf) för att göra ett scrapp album/vanligt album/secret box/etc, antingen skriver man ut korten samma kväll och gör albumet ihop kan vara en rolig grej att först styla bruden, ta kort, käka och dricka gott och sedan pyssla
jag fick göra en kalender till min man. Mina kompis fotade med digkamera underkläderna hade de lånat från en tjej som säljer på "partyn" Blev jättefint.
man kan köpa olika halsbandskit från tex panduro under 100-lappen och trä fina.