• bumse2

Njuter av att vara gift

Vilken härlig känsla det är att vara nygift, vi går runt som på små moln hemma.
    Lördagen den 7/7-07 var den bästa dagen i mitt liv, (om man bortser från våran dotters födelse). Dagen var helt perfekt, vi klarade oss undan regnet under vigseln och mottagningen. Jag kände mig som en vacker prinsessa hela dagen och min man var så himla stilig. Våran dotter som bar fram ringarna var så himla duktig. Vi fick många fina presenter trots att vi avsagt oss det och kryssningen med Cinderella på kvällen var jättelyckad.
    Det ska bli spännande att få se filmen från vigseln för jag var så nervös att jag inte kommer ihåg in och ut musiken.
    Kan tyvärr inte visa några bilder då jag inte har någon hemsida att länka till, skulle annars gärna dela med mig då jag vill visa "hela världen" våran lycka.

Till alla blivande brudar: LYCKA TILL och ta tillvara på dagen och njut.

• Svar på tråden Njuter av att vara gift
  • Kakan -07

bumse2, det läter jättehärligt! Vad skönt att ni slapp regnet.

Om du vill kan du ladda upp i alla fall någon/några bilder på www.tinypic.com. Då får du en adress till varje bild. Vore kul att få se!

Stort grattis!
    Ska ni iväg på någon resa också?

• Mrs E.

ÅH, vilka fina bilder!!!
    Buketten var helt fantastiskt fin, vacker klänning, tjusig man och en otroligt söt dotter. Längtar tills jag får mina bilder.
    Ett stort GRATTIS!

• Mirranda

Grattis! :)

Jag gillar bilden när dottern hänger över altarringen. Så söt!!
    Jätte fina var ni.

• helenrik

bumse2
    Grattis. Vi gift oss i samma kyrka som er kl 15.00 Känner igen bilderna bakom altaret.

• Mrs E.

Får jag fråga vilken kyrka ni gifte er i? Är lite nyfiken av mig.

• bumse2

Vi gifte oss i Hässelby Villastads Kyrka

• TEL

Grattis!!! Jättefina bilder! Gillade din brudbukett!

• Tittij

Jättefin bukett. Älskar pioner. Och en liten prinsessa, eller en liten älva snarare. Jättesöt liten tjej. Håller med om att bilden när hon hänger över altarringen är ursöt :)

• 1974

Ett stort grattis, vilka fina bilder. Buketten var jättefin och jag håller men övriga, er dotter är jättesöt.

Svar på tråden Njuter av att vara gift