• Niklas1971

Kroki

Hej på er!

Den 1 september så skall vi annordna en svensexa i Stockholm med diverse aktiviteter. Finns det möjligtvis något möhippegäng som skulle vara intresserade av kroki? Om så är fallet så har vi en glad och positiv modell med glimten i ögat . Dessutom har vi tillgång till en bra lokal centralt beläget i city där vi planerar att servera lite tilltugg och förfriskningar, innan vi går vidare till kvällens begivenheter.

Med hopp om ett positivt svar!

Mvh

Niklas

• Svar på tråden Kroki
  • Fru vilda hilda

det är nog bäst att ni förklarar så möhippegängen vet vad kroki är, alla vet inte men jag tycker det borde locka många. synd man inte bor i stockholm

• Niklas1971

Ah det är sant inte alla som kanske vet vad kroki är. Kroki är....., andningspaus.....nakenmålning! Japp, "våran" brudgum kommer med glädje att visa sig i bara mässingen för avmålning

Vi i svensexan och möhippegänget bidrar naturligtvis med lite glada tillrop och vågen när alstret är klart.

/Niklas

• Plura

Stackars Kille.. Tänk på att ni också kanske ska ha svensexa i framtiden hämnden är ljuv... ;)

• Niklas1971

Jag skall i och för sig gifta mig i maj nästa år, så vi får se vad det blir för svensexa... Men det är värt risken!

/Niklas

Svar på tråden Kroki