dekoration av bilar
Hej alla! Gifter mig om lite drygt 2 veckor och undrar litegrann om hur/vad man dekorerar den bil man tänker anlända till festen med? Vi har lånat en privatpersons bil så dekorationer får vi sköta själva. Tacksam för tips!
Hej alla! Gifter mig om lite drygt 2 veckor och undrar litegrann om hur/vad man dekorerar den bil man tänker anlända till festen med? Vi har lånat en privatpersons bil så dekorationer får vi sköta själva. Tacksam för tips!
Om du tittar på den här sidan så har de jättesmarta blommarrangemang att sätta på bilen.
www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp
Hoppas länken funkar
Kanske att det finns någon florist i Gbg som gör sånna med då detta var i Sthlm tror ja.
hej,
tänkte bara ge er ett tips om vad ni INTE ska göra.
För 2 år sedan körde jag en kompis till flygplatsen efter mottagningen och då hade vi dekorerat bilen med band som var inklämda från bakdörren till bagageluckan (hoppas ni fattar...) och jag såg senare att bandet slagit hål på lacken på bilen så jag fick lacka om båda bakskärmarna (!) vilket inte var så skoj... Så tänk er för hur ni dekorerar och även hur fort ni kör så att dekorationen inte "piskas" mot bilen.
Lycka till!!!