• Webbutvecklare

Hej, jag är ny webbutvecklare här!

Hej!
    Jag heter Johan och är nyanställd webbutvecklare på Familjeliv media, som gör Bröllopstorget. Jag kommer att jobba med utveklingen av bland annat brollopstorget.se och familjeliv.se.

Vad det gäller uppdateringar av Bröllopstorget så kan jag meddela att det
    verkligen är på gång! Jag vet att ni har väntat länge, men nu jobbar Patrik med en stor uppdatring som vi ska publicera i slutet av sommaren. Håll ut bara, jag lovar er att det kommer att vara värt väntan.

Till er som gifter er innan dess kan jag bara beklaga och jag hoppas att ni ändå har haft glädje och nytta av Bröllopstorget.

Jag kommer så klart inte att börja jobba så mycket med Bröllopstorget innan vi fått ut den stora uppdatringen. Men efter det kommer jag att uppdatera och förbättra med jämna mellanrum, efter önskamål och behov!

Vi ses och hörs framöver!
    Hälsningar Johan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 15:54:00:
    testar funktionen...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 15:56:
    testar igen...

• Svar på tråden Hej, jag är ny webbutvecklare här!
  • Serenity

Hej johan va kul äntligen! jag ser fram emot uppdateringen

• zukigirl

Välkommen!
    Uppdateringarna är efterlängtade!

• Fru vilda hilda

Hej och välkommen!
    vi ser fram mot det

• Noomi

Hej igen Johan, tack för en presentation även här! :)

• Gable

ÄNTLIGEN!!!!

Kommer man att få en inläggsräknare för ens nick? Jag är väldigt nyfiken på att veta hur mycket jag har posth*rat här egentligen.

• Linum

TS: Kanske kunde man be om en lite snabbare version av BT denna gång... när antalet besökare närmar sig 3000 pers går det sååååå segt, oavsett det megabredband man har...

• _elin_

Välkommen!

ser fram emot uppdateringen :)

• jocelyn

We got a live one! *s*

Kul att höra att det kommer nya bra grejer!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Hej!Och...VÄLKOMMEN!:)
    Ser fram emot nya bröllopstorget då;).

• Cookie Dough