• Webbutvecklare

Hej, jag är ny webbutvecklare här!

Hej!
    Jag heter Johan och är nyanställd webbutvecklare på Familjeliv media, som gör Bröllopstorget. Jag kommer att jobba med utveklingen av bland annat brollopstorget.se och familjeliv.se.

Vad det gäller uppdateringar av Bröllopstorget så kan jag meddela att det
    verkligen är på gång! Jag vet att ni har väntat länge, men nu jobbar Patrik med en stor uppdatring som vi ska publicera i slutet av sommaren. Håll ut bara, jag lovar er att det kommer att vara värt väntan.

Till er som gifter er innan dess kan jag bara beklaga och jag hoppas att ni ändå har haft glädje och nytta av Bröllopstorget.

Jag kommer så klart inte att börja jobba så mycket med Bröllopstorget innan vi fått ut den stora uppdatringen. Men efter det kommer jag att uppdatera och förbättra med jämna mellanrum, efter önskamål och behov!

Vi ses och hörs framöver!
    Hälsningar Johan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 15:54:00:
    testar funktionen...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 15:56:
    testar igen...

• Svar på tråden Hej, jag är ny webbutvecklare här!
  • Serenity

Hej johan va kul äntligen! jag ser fram emot uppdateringen

• zukigirl

Välkommen!
    Uppdateringarna är efterlängtade!

• Fru vilda hilda

Hej och välkommen!
    vi ser fram mot det

• Noomi

Hej igen Johan, tack för en presentation även här! :)

• Gable

ÄNTLIGEN!!!!

Kommer man att få en inläggsräknare för ens nick? Jag är väldigt nyfiken på att veta hur mycket jag har posth*rat här egentligen.

• Linum

TS: Kanske kunde man be om en lite snabbare version av BT denna gång... när antalet besökare närmar sig 3000 pers går det sååååå segt, oavsett det megabredband man har...

• _elin_

Välkommen!

ser fram emot uppdateringen :)

• jocelyn

We got a live one! *s*

Kul att höra att det kommer nya bra grejer!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Hej!Och...VÄLKOMMEN!:)
    Ser fram emot nya bröllopstorget då;).

• Cookie Dough

Hmmm..... vet inte om jag tror på alla nya utvecklingar.

Man har lovat och lovat och lovat i 5-6 år att dittan och dattan skulle ändras, men vi har inte sett röken av mista lilla pyttegrej.

haha... I'll believe it when I see it. And I won't hold my breath either!!

• Bruden blå

Går mot strömmen och säger att jag är ganska nöjd om ni inte gör någon förbättring, i allafall inte NU:
    Tänker bara vara kvar här 3- 4 veckor.
    Gifter mig om 3 veckor exakt.
    Vet hur stora problem det brukar bli när man uppdaterar och gör nytt med ett forum. Räknar kallt med att hela bt kommer försvinna ett tag när ni uppdaterar. Så för min del som redan varit här i över ett år och som snart är klar med bt så är det skönare om ni väntar med uppdateringen. Men för er som är nya och som planerar att finnas kvar här så förstår jag fullt ut att ni gärna vill ha uppdateringarna. så jag hoppas för egen del att det sker senare och inte nu under sommaren då det är högsäsong för bröllop.

• MKD

Usch så alla klagar, inget "å, välkommen till nya jobbet lycka till"... Ändå verkar det som om alla ändå sitter här o skriver trots alla negativa kommentarer? Är det bara jag som finner det lite löjligt.

Hoppas att allt kommer att gå bra!!

Lycka till!

• Sister of the Night

Självklart, MKD.
    Rätt inställning!

Alltså, välkommen Johan! :)

För egen del tycker jag att BT är bra som det är *hukar sig för flygande blomkrukor* förutom att det går väldigt segt när det är många ute.

• zukigirl

MKD:
    ehhh... nu får du faktiskt ursäkta men så där värst negativa inlägg har det väl inte varit här? Dom allra flesta har önskat välkommen. Förstår inte riktigt vad du menar om jag ska vara ärlig.

• brud  nästa år

Håller med föregående talare de flesta har väl varit positiva

• MKD

Ok, inte enbart i denna tråd, men i andra trådar/inlägg även, tex i debattinläggen osv. Ja, ja inget o haka upp sig på, han e ny o ska förbättra för oss alla här, ingen idé o döma ut ngn ;)

Nu ska ja sova, gonatt :)

• Clobberella

Jasså är det "verkligen" på gång nu, ja men då så!
    Innan var det ju bara "på gång", "uppdateras strax" osv, men nu förstår jag att ni menar allvar!

Kikar in om ett år igen och ser om det hänt något...

Svar på tråden Hej, jag är ny webbutvecklare här!