• Rosenlarv

Bra med BT!

Jag såg ett inlägg här om alla bittra människor en brud här stött på. Tråkigt att hon fått uppleva det tycker jag. Men kan vi inte istället ta upp allt det bra och fina som faktiskt har kommit med BT?

Jag tycker att jag har träffat massa trevliga och snälla människor som hjälpt mig mycket, med inspiration, tips och tankar iallafall.

• Svar på tråden Bra med BT!
  • Liinda_e

Jag håller fullt med den här är en underbar plats på nätet som jag blivit helt beroende av.
    helt underbart att läsa om andras tankar ideer och planer.
    att kunnafå hjälp osv och bara gotta sej.
    för ärligt hela min bekantskaps krets har nog tröttnat lite på att jag startar varje mening med ....till bröllopet......
    här får och kan jag tjata hur mycket jag vill om det!
    och vill oxå passa på att ge er alla andra blivande brudar en stor kram!

• AnnaH

BT har varit helt ovärderligt bra i min jakt på det perfekta bröllopet! Ska gifta mig i en annan stad än den jag bor i och då är det helt perfekt att kunna få tips och råd från blivande brudar som bor där. Enda nackdelen är väl att BT stjäl mycket tid... SÅÅ mycket roligare att hänga här!!

• Gable

Visst är BT bra. Jag fick maken att inse, när vi planerade vårt bröllop, att det fanns blivande brudar som var galnare än mig när det gällde detaljer

• MrsB2B

Jag har fått jättemycket stöd och hjälp av folk här, en tjej har erbjudit sig att Photoshoppa våra bilder om det behöves och en florist har kommit med mycket användbara tips til brudbuketten.

Det jag dock tycker bäst om är när det debatteras sedvänjor mm. Jag har lärt mig en hel del nya saker och fått intressanta inblickar i hur andra tänker.

Mvh M.

Svar på tråden Bra med BT!