• Oliwia

I morgon?

Hej tjejer!
    Är en sån där som suttit o läst och njutit och skrattat (igenkännande) mm av alla olika sorters inlägg i några månader nu. Men nu närmar det sig även för mig. Bröllopet är den 11/8 och i går fick jag "order" från bästa vänninnan att vara färdig för hämtning kl 11 i morgon förmiddag. Låter kanske löjligt det här men jag är fortfarande i någon sorts drömvärld när det gäller bröllopet. Ja, jag kan inte riktigt fatta att vi ska gifta oss... Någon mer som känner så?

• Svar på tråden I morgon?
  • catizyie

Hallo Oliwia! Va roligt för dig!! Jag o min sambo har precis bestämt att efter två barn, en i feb-06 och en i början på mars-07 ska vi gifta oss i aug -08. vi har varit ihop i 4 år och nästa sommar gäller det. Vi ska förlova oss när vi åker till Kreta nu i aug., alltså på dagen ett år innan vi gifter oss. Jag känner precis som du men jag har ju massor men tid men känner ibland att::: HJÄLPPPP hur ska jag hinna. Måste säga att jag är MYCKET avundsjuk då jag vill att allt händer NUUU..

• Oliwia

På något sätt känns det som att jo det är verkligt nu! Ja nu närmar det sig... allt är packat o klart. Trodde inte jag skulle vara nervös men en eller två fjärilar i magen det är där allt. Fler tjejer som ska hippas i dag och som vet om det?

• catizyie

Hoppas du får en riktigt underbar dag med dina vänner....Hur är vädret???

• catizyie

Oliwia!!!
    Du är säkert på din fest när jag skriver detta...vill bara att du ska veta att jag tänker på dg. Du är nog mitt uppe i ditt livs bästa stund....avis

Svar på tråden I morgon?