• jeliz

Äntligen över!

Äntligen är vi gifta!
    Man och hustru, allt vi strävat efter det senaste året har blivit verklighet och dessutom bättre än vi hoppats!
    Har läst inlägg där nyblivna brudar är smådeppiga och ledsna över att deras dag är förbi men jag är bara sååå glad!
    Äntligen slipper jag fest & vigselprogram,ringa runt till präst & organist,vela om blommor i brudbuketten, oroa mig för att ringarna inte ska bli klara i tid, vara nervös över vädret (det spöregnade,gjorde inte ett dugg!)
    Allt sånt som tagit upp min tid och ork!
    Tillsammans har jag och min man ordnat det finaste bröllop i mannaminne,helt själva!
    Vi har offrat timmar och dygn av våra liv för att en enda dag ska bli perfekt och så blev det så mycket bättre än vad vi trodde!
    Jag vill bara säga till er där ute att (klyschavarning) Njut av dagen,den är er men glöm inte att njuta av alla andra dagar efter den när ni uppnått det ni kämpat för!
    Det är inte planeringen ni lever för utan livet som kommer sen...
    Lycka till :)

• Svar på tråden Äntligen över!
  • MKD

Vilken härlig inställning, får man tigga om ngn fin bild på er! Man blir så nyfiken ;)

• jeliz

Lovar att lägga in bilder när jag får tillgång till dem, fotografen (min kusin) har helt själviskt tagit semester i tre veckor så jag väntar... :)
    Vi åker på bröllopsresa på söndag i två veckor så jag har lite att fördriva tiden med!

• MKD

Ser fram emot :) trevlig bröllopsresa!!

• jadam070707

Ja, det känns lite som äntligen över och tänk på allt vi ser framemot! Jag är hur nöjd som helst med vår bröllopsdag och dagarna efter har varit fantastiska! Nu har vi semester i 4 veckor och sedan 2 veckor i thailand i nov-dec. Har bestämt oss för att spara på nygiftaskänslan och gosa med den där borta också! Trivs med min nya fina ring, livet är toppen!!
    Kram på Er, nyblivna och blivande brudar!!
    Josefin

Svar på tråden Äntligen över!