• Soon to be ... Mrs C

så var det med det...

möhippa, svensexa, en underbar bröllopsdag och bröllopsnatt. i går kom vi hem från bröllopsresan och nu då?
    känner mig tom , lite deppig... vill göra om det igen. allt i hopa..
    känner ni andra gifta likadant? det går väl över?

• Svar på tråden så var det med det...
  •  Miss Cee

Jodå, det är fullt normalt ;)

Tricket är att inse att det här inte var den sista roliga festen ni hade utan att fokusera på att detta var bara den _första_ festen ni höll som ett stadigt par!

Tänk på ett helt liv fullt med roliga fester och sammankomster. Säkert inte lika avancerade som denna, men ändå.

Själv planerar jag nu för min 30-årsdag som ligger några år frammåt. Perfekt för att ha något kul i framtiden, men tillräckligt långt mellan för att hinna.

Sen har man ju en bröllopsdag varje år att se tillbaka på bröllopet på, och göra romanntiska saker på!

• catizyie

Min bror o hans fru gifte sig när dom va 20 och dom fyllde 40 båda två i år så för nån månad sen va vi på 100 års fest.... 40+40+20 år tillsammans... Det va hur bra som helst. Deras två äldsta barn hade "klätt" ut sig i bröllopsklänningen och fracken.... hur söta som helst men SKÄMDES (14 o 15 år)...

Hela festen va nästan bättre planerad än vilket bröllop som helst. Helt fantastiskt.... Tänk på det.. du kan göra varje bröllopsdag till nåt särskilt....

• Soon to be ... Mrs C

tack ni egulliga.. det känns lite bättre nu..
    :)

• Skogstigern

Jag dök direkt ner i nästa projekt, samlade in alla foton från digitalkameror och gjorde en bok om bröllopet! Den har just kommit hem, blev kanonbra och nu har vi beställt fler till våra föräldrar.

Jag lade in tal, psalmer, texter om alla förberedelser och allt möjligt i den så jag fick verkligen uppleva bröllopet om och om igen, det var jättehärligt!

Svar på tråden så var det med det...