Stockholmbrudar nya kompisar 6
Än så länge så tror jag i alla fall inte att jag har glömt något...vi får väl se i början av oktober
Än så länge så tror jag i alla fall inte att jag har glömt något...vi får väl se i början av oktober
0205
En till som är uppe tidigt en lördag!! Nice Jag ska strax iväg o jobba, är lite småmotigt när sambon ligger i sängen och sover för fullt! Måste nog gå upp och hämta en puss innan jag sticker
Jag jobbar i butik...lördagar börjar vi kl 9...attans tidigt!! Men nu är jag hemma igen o i morgon börjar jag inte förrän 10.30 Nu bär det iväg till en kompis på grillfest!!
Idag är det exakt två månader kvar till vår dag!!! Tänk vad tiden har gått fort egentligen, tycker inte det var länge sen han stod på knä framför mig Vi ska nog ut och fira "två månader till stora dagen" ikväll tror jag...restaurang på söder kanske!!
Snowie
Välkommen hit!!
Det finss flera olika "stockholmstrådar", de som heter nya kompisar med tidigare nummer har stängts av för svar. De gör tydligen det efter ca 3 månader så då brukar någon lite snabbt starta en ny!! Så detta är den senaste av "Stockholmsbrudar nya kompisar". Jag satt själv ett tag i tråd 5 och undrade varför ingen skrev eller svarade innan jag insåg att den var för gammal
Angående om ni hinner få allt klart till feb eller inte... Jag tror egentligen inte att det är några problem, vill man så går det!! Man får ju bara se till att vara lite effektiv och beta av de första grejerna lite snabbt!!
Börja med att kolla så att det finns tid i kyrkan/vigselförrättaren och sen leta reda på lokal. Det brukar vara de sakerna bör fixas i tid!!
Nu blev det långt...men hoppas att du fått några svar i alla fall!! Och igen...välkommen!!
Grattis till att ha blivit fru, BröllopA!!
Sitter här och klurar på sånger, in och utmusik till kyrkan. Attans vad svårt det är!! Någon som har några tips att komma med?
Jag tror nog oxå att jag kan titta förbi!! Har lite planer men hoppas kunna trycka in en fika
Mina tummar börjar bli blå...håller ändå!!
Hej tjejer! Har lovar sambon att följa med honom för att titta på en jacka i eftermiddag så det finns risk att jag inte hinner med någon fika.
Har varit på kurs i 2 dagar oxå så jag tror inte det blir så poppis om jag är borta ytterligare en kväll
Menmen, man vet aldrig. Får jag tid över så kommer jag!!!
Hmm...ska se om jag kanske kan få sambon att jobba över lite...för i så fall kan jag ju fika medans jag väntar
Någon som kan tipsa om tygaffär nere på stan? Ska möta en kompis vid stadion och promenera in till stan...så något på vägen där vore toppen!
JLoow
Häng med ikväll så får du träffa fler av oss...ska försöka ta mig dit!