• Mr Perfect´s blivande fru

Svenhippan...

Det verkar inte som om någon orkar ta tag i det här med min blivandes hippa. Många vill vara med, men ingen orkar/vill/hinner fixa. Jag gör det gärna, älskar att fixa och planera! Men kan man göra så? Jag menar hur vanligt är det att bruden ordnar sin egen mans svenhippa? Min far och min svärfar (underbara karlar!)erbjuder sig att vara med och ordna men dom vill att jag bestämmer vad som ska göras. Jag trodde väl att någon av alla vänner skulle bry sig om att fixa! Hjälp med åsikter, tack

• Svar på tråden Svenhippan...
  • Mr Perfect´s blivande fru

Puff...

• TigerLinn

om mina vänner inte hade tid att hippa mig men min m2b kunde tänka sig att hålla i allt skulle ja tycka de var ok men de är jag..

• Strumpan.

DEt är kanske roligt för honom att få en svensexa än att inte få nån alls. Ta tag i det du, han kommer säkert bli glad.

• novali

Vi är i precis samma situation. Min hippa är avklarad menmin m2b´s bestman drabbades plötsligt asv latmasken, eller vad det nu är och ingen annan kan/orkar/har tid. Jag är vansinnig på det där för min m2b har fixat så många svensexor åt hans vänner. Tillslut när jag och mina systrar hade serverat ideér åt dem så tog de tag idet. Den har inte varit än och jag vågar inte ens tänka på hur det kommer att bli. Krävs ju lite struktur i en sån sak...

Jag tycker att du ska ta tag i det själv så blir det av!

Svar på tråden Svenhippan...