• M&H

Tips på bröllopsbilder

Hej på er alla som gift er! Grattis till er alla!!!!

Jag har en önskan om hjälp från er som varit med om den stora dagen. vi ska ha en kompis som ska ta våra bröllopsfoton men han säger att vi ska bestämma i vilka positioner vi ska ha på korten.
    Så nu önskar jag lite tips från er.

Vi kommer att vara i närheten av vatten. Kanske ni har lite bilder som ni kan tänka er att dela med er av som ger tips om accocearer, positioner,vinklar osv.

vill ni inte lägga ut bilderna här får ni gärna maila dem till mig, självklart är det bara jag som kommer att ta inspiration av dem. marie@46an.se

Jag blir tacksam för all eventuell hjälp jag får av er alla!

• Svar på tråden Tips på bröllopsbilder
  • Mitziemoe

Otroligt vackra bilder!!!!

• nencer

måste bara säga att bilderna är jätte fina! Kram/Jen

• September mys

abkn bilderna var fina.. en fråga bara vad var det för cd skivor på ett bord?

• Peetra

Förlåt TS om jag snor lite av din tråd här men jag skulle vilja ställa några frågot till abkn.
    Om du nu har lust att svara på dem :)
    Jättefina kort, verkligen, eller det var ju ni som var fina :)
    Blev jätteförtjust i din bukett o undrar va du fick betala för den? Tog en fotograf alla de fina korten o va kostade det isf?
    Om du hellre vill maila, gör gärna det:
    petracarlsson@hotmail.com

• Mayasbröllop

ÅHHHH vad fint!

Allt e ju 100%igt!

I love! Stort Grattis!

• abkn

Tackar,tackar och åter tack.

September mys :Cd-skivorna gjorde vi så att alla gäster med digitalkamera kunde ta hem å överföra bilderna och sedan skicka den till oss.Istället för en massa engångskameror.

Peetra: Buketten betala jag 600 kr för.
    Vi hade fotograf från kl 9-16 för 2100 kr då är det logi och resekostnad i det för hon bor ett antal mil från oss.
    Så det är bilderna från frissan till transport från kyrkan. Sen skicka hon en cd med ca 200 bilder så vi fick kolla igenom vilka vi ville ha.
    Vi beställde 152 st i stl 10*15
    19 st i stl 15 *22
    14 st i stl 20*30
    + redigering och frakt
    det gick på 2329 kr + 2100 kr så vi har lagt ut 4429 för allt än så länge vi ska beställa mer förstoringar till oss och föräldrar 50*70 dom kostar 429 kr / st tror jag det var.

• brud juni07

här finns några bilder tagna vid vattnet, om det kan vara till hjälp.. det är inte fotografens bilder utan min svägerska som står brevid och fotar.. det blev lite häftiga bilder när det blåste och slöjan stod rätt ut

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2361979.html

Svar på tråden Tips på bröllopsbilder