14 juli 2007, hur hade ni det?
Hej på er!
Hur hade ni det på er bröllopsdag alla som gifta sig den 14:e juli?
Min dag var helt, helt underbar......jag njuter fortfarande...
Hej på er!
Hur hade ni det på er bröllopsdag alla som gifta sig den 14:e juli?
Min dag var helt, helt underbar......jag njuter fortfarande...
Helt underbar. Vi har precis kommit hem från vår smekmånad. Allt blev precis som vi ville ha det. Åh... Njuta det lär jag göra lääänge. Fick bröllopsfotona idag å de är helt fantastiska.
Vad härligt det låter, vart var ni på smekmånad? Vi ska åka till Italien i oktober, så vi får vänta lite...Kommer du lägga upp någon hemsida med bilder? Jag håller på med en hemsida som är snart klar för att visas.
Berätta lite mer om hemsidan? Jag har lagt upp lite bilder på vår bröllopshemsida men jag vet inte hur mkt. bilder jag kan lägga ut på den. Var har du hemsidan? susannaochfredrik.weddingannouncer.com
Vi fick en resa till Ungern 2 dagar efter bröllopet. Vi har en lägenhet som vi hyr ut i Budapest och 2st hus 3 mil väster om Budapest som vi hyr ut. Men vår resa gick till en kurort i Ungern boende i bungalo och bada i 34 - 39 gradigt vatten och 38 - 47 grader i luften. Hur var er stora dag?
Hej Ting, jag håller på med vår hemsida den är absolut inte färdig, men du kan få kolla lite:
asa-paul.weddingannouncer.com
Hej Ting, det verkar som det är bara du och jag som har upptäckt denna tråd.....Härlig värme ni hade, eller det kanske blev för varmt?
Jag var inne på er hemsida, ni var så fina, härligt med nyckelharpa, det måste ha varit ett häftigt ljud. Vi hade ju säckpipa det är ju också lite annorlunda.
Vår dag var alldeles fantastisk, jag skulle vilja göra om den igen och då ska den vara precis som den var, inga ändringar...
Jag håller med dig. jag skulle också kunna göra om det flera ggr. utan ändringar för vi fick verkligen så som vi ville ha det. Jag var inne på er hemsida, va fina ni var.