När du handlar så blir det så, köper en kund utav dig för 400:-, du betalar då 280:- för det, alltså du får 30% rabatt. Kunden ger dig 400:- och du betalar 280:-.
Tänk om du har en kväll och folk handlar för 3000:-, nästa månad får du ytterligare 5 % utbetalt till ditt konto. Så säg att du har 4 visningar i månaden (då ligger man i, jag har legat i snitt 2 visningar månad), så har folk handlat utav dig för 12000:- men du betalar 9000:- för det, sen får du ytterligare 5 % månaden efter, alltså 450:-. I början när man är ny får man 5 %, sen ju högre du hamnar eller vad man ska säga, svårt att förklara så här, så ökar denna procenten du får. I slutändan får du 18% månaden efter. Totalt alltså 48% rabatt eller hur man ska säga.
Det där med moms har jag inte direkt stenkoll på, vi betalar ju moms när vi handlar. 12% på hälsoprodukterna (dryckerna m.m.( och 25% på skönhetsprodukterna.
De stora pengarna i det här företaget finns om du skaffar dig egna återförsäljare, du hjälper alltså andra att få samma möjlighet.
Nu tänker säkert alla att det är värsta pyramidspelet, men jag anser inte det. Den linjen man kan gå klipps vid 3. Vid pyramid så växer det o växer det bara hela tiden.
Men du, prata med din vän om det där. Det är jätteintrassant, och min egna sponsor lever idag på detta. Hon har jobbat inom företaget i 5 år tror jag :-O. Hon sa upp sig ganska snart efter att hon upptäckte detta. Där vill jag också hamna, jag har än så länge bara jobbat med det här sen i december, så 8 mån.
Lycka till!