• Tilla80

Min Möhippa!

Igår (lördag) fick jag min möhippa! Det var så kul verkligen ett minne för livet. Det började med att vi blev väckta 7.30 på morgonen av ett hemskt oväsen på ringklockan. Jag lite sömnig och irriterad på vad det kan vara för knepigt folk som stör så tidigt tittar ut från fönstret och ser alla mina och min M2Bs vänner stå utanför och jag skriker nu är det dags för möhippa och svensexa. Jag slänger på mig lite kläder och går ner och öppnar. Det blir kramar och skratt och de dukar upp frukost åt oss, men jag blir så nervös att jag inte kan äta en bit! Jag hoppar snabbt in i duschen och blir utklädd till prinsessa med rosa cape och guldkrona och sen bär det av till gokart. Jättekul jag kom 5:a av 7 st Sen åker vi och äter lunch, kassler, sallad och potatissallad och champang och vin. Under tiden får jag en bok att fylla i om mig och min sambo. Många pinsamma avslöjanden och skratt. Sen drar vi vidare till en kompis där det blir chokladprovning! Jag får en liten ask med exklusiva chokladpraliner att ta med hem men jag smygsmakar några och de är himmelska Det blir provning av en massa olika choklad med konstiga smaker tex lavendel som INTE var god. Sen är det tid att byta om till lite festligare kläder. Jag märker då att min tärna som skulle tagit med sig mina festkläder har glömt dem hemma! Som tur var har en annan kompis med sig två klädval för hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ha så jag lånar den ena och det blir jättebra. Sen går vi till Big Bowl och bowlar och dricker lite drinkar och sen blir det jättegod middag på restaurang, Bergtunga valewska och vaniljpannacotta till efterrätt, mums! Sen är vi så trötta och belåtna så vi åker hem och går och lägger oss Jag kunde dock inte somna förrän min sambo kom hem ca 02.00. En fantastisk dag och ett minne för livet! Nu ser jag bara fram emot bröllopet den 25 augusti!

• Svar på tråden Min Möhippa!
  • Tilla80

Någon annan som har hittat på något kul på sin möhippa?

• Malmöflicka

Vad var det för bok du fick fylla i om dig och din sambo? Hade de gjort den själva eller var den köpt? Låter kul!

• Tilla80

De hade köpt den på någon bokhandel. Det var väldigt kul faktiskt. Han fick en likadan som han fyllde i.

Svar på tråden Min Möhippa!