• hew

bröllop på lör...pengar på mån

ARG.... på fk (försäkringskassan), jag får inga pengar förräns på måndag och vi ska ha bröllop på lör. Roligt !!! Dom har f*n ingen kolla på läget alls, dom tror att man kan vara utan pengar i veckor bara för att dom har semester.... Phhhhhhuuu ... så arg!

• Svar på tråden bröllop på lör...pengar på mån
  • Skottdagen 2008

Men nog har ni väl sparat så pass att det inte är på kronan, eller?

• Madeleene

Gud så frustrerande. Åh vad arg jag blir på dem åt dina vägnar. De är helt hopplösa att ha med att göra. Håller tummarna att det löser sig på ett eller annat sätt.

• hew

Nja ... vi har jag köpt det mesta men det är ju massa småsaker och en del mat kvar, som skulle betalas med denna löning.. det kostar ju alltid mer än man trott. Min sambo kör eget så han får ju ta ut lön när det passar hans firma, inte alltid när man behöver det. :)

• Saga med Nova

men vaddå? Dom brukar ju kunna betala ut snabbt om något blivit fel?! Ring & be dom igen.. säg att ni ska gifta er så kanske dom kan skynda på det Hoppas det blir en fin dag på lör iallafall!!

• hew

Det kunde dom inte, men det löser sig ändå, men man blir så sur på dom.

• 071023 2

Öhhh.... what to say?

det verkade bli lite tokigt därja... med planeringen.

TS - bra att den finansiella biten löste sig.

• SHS

Måste bara säga att jag vet att FK gör så gott de kan. De är rejält underbemannade och sliter som djur för att få ut pengarna i tid. Men man kan bara göra så mycket. Det går inte trolla. Tycker att du ska vara arg på regeringen istället. Det är ju deras fel att det saknas folk nu efter nedskärning på nedskärning...

Svar på tråden bröllop på lör...pengar på mån