• WAX

21 juli - nu är vi gifta!!!

Tänk - så kom den där dagen till slut ändå! Nu har vi varit gifta i 4 dagar och det kunde inte bli en bättre dag än den bröllopsdag vi hade

Vi gifte oss i kyrka och det enda jag kunde tänka innan var - "svimma inte, storböla inte"! Men allt jag kände var lycka och glädje! Och vår ettåring höll sig nöjd och glad utan några mamma-utbrott! Festen blev kanonrolig, alla verkar ha haft en kul kväll och natt. Maten var nog det godaste jag någonsin ätit och jag kände mig vacker och så nöjd med både hår, klänning och bukett. Och bröllopsnatten spenderade vi uppe i en 6½ m hög ek! Romantiskt värre!

Någon mer som känner sig overkligt gift...?

• Svar på tråden 21 juli - nu är vi gifta!!!
  • sommarflickan

vill se bilder från denna underbara dag!

• Mr Perfect´s blivande fru

Stort grattis till er! Ni gifte er på min födelsedag! Bra val där!
    Kram

• sommarflickan

grattis föresten!

• Rosviol

Inte än 2 månader 3 veckor och 3 dagar kvar. Men tänkte bara skriva GRATTIS, vad roligt att det blev lyckat. Blev väldigt nyfiken över vart ni spenderade er bröllopsnatt, lät mycket intressant.

• Duchess

Grattis!
    Vi gifte oss också i lördags, och hade precis som ni en underbar dag. Fast vi tillbringade inte natten i en ek :)

• WAX

Ja, att bo i en ek var speciellt! Det var ett litet rött "hus" som var uppbyggt i en gammal ek. Vi kom dit kl 2 på natten så det var becksvart ute och vi hade fått nyckeln i en hink mitt ute på vischan...Så det var bara att spana efter ljus från ett högt träd. Det blev en overklig promenad genom en hage och över gärschgårdar (hur stavas det??) iklädda bröllopskläder och högklackat. Inte min man, men jag alltså På morgonen fick vi frukosten upphissad i en korg i ett rep. Spanan in www.islanna.com om ni vill kika mer!

• WAX

Bilder har vi inte hunnit fixa med än förresten.....

• Azacia

Grattis!!! Visst var det underbart att gifta sig i helgen!!!

Huset pa eken sag jattemysigt ut!!!!

• WAX

Grattis själv!!! Såg just din tråd

• Marcus Brud

Det är exakt en månad kvar idag tills vi gifter oss :)

• Marcus Brud

Men det där med att bo i en ek var mysigt. Undra om sambon skulle gilla det, om man skulle bjuda honom på sånt :) Jag var inne på sidan, men förstod inte riktigt vad priset var, är 1500:- / natt?

• WAX

Ja, det kostar 1500 kr/natt. Men vi gjorde ett tillval (brudpaket) och betalade 1750 kr.

Svar på tråden 21 juli - nu är vi gifta!!!