• Skottdagen 2008

Någon till som gifter sig 29/2 2008?

Är det någon till som valt skottdagen 2008? Vi tyckte det vore kul att gifta sig på en dag som inte finns vartenda år och de gånger den dagen kommer åter så gör man något häftigare av det än bara få en blomsterkvast :) . Hur kom ni fram till er dag?

• Svar på tråden Någon till som gifter sig 29/2 2008?
  • misstrixie

Cool idé! Hm... där gav du mig något att fundera på! Vi har inte spikat datum ännu...

• Skottdagen 2008

..och jag som hoppades att jag inte var ensam på BT. Vi tyckte i alla fall att det var coolt :)

• Skottdagen2008

Puffar upp tråden igen :)

• Skottdagen2008

Å jag puffar..... är det verkligen helt fel dag att gifta sig på

• Skottdagen2008

Jag ger inte upp, någon borde väl gifta sig samma dag

• soda30

Ja mej känner du ju redan till! :)
    Vi kanske är rätt ensamma om den dagen? Vem vet... + att de e ju lustigt att det blir i samma stad.

Vi har under mer än ett år funderat på någon dag som skulle passa oss. Jag ville inte ha nåt pingst-, midsommar bröllop o såna dagar som folk väljer.
    Det var en kompis ide´från början att varför inte skottdagen. Och det e ju faktiskt perfekt! Och vi träffades i just februari (14 e!)för 4 år sedan.

Vi har samma tankar om årsdagarna. Eftersom den inte kommer varje år, så kan man hitta på lite häftigare sätt att fira den.

• Skottdagen2008

Jo, dig känner jag till och visst är det lustigt att det blir i samma stad. då får vi bråka om lokaler och frisörer . I vilken kyrka ska ni vigas? Vilken frisör ska ni ha och vilken fotograf?

Vi började dejta för över 12 år sedan och något datum har vi inte minne av, men vi tyckte att det vore kul att göra något speciellt vart 4:e år. Vi visste också att vi ville vigas i norr, att det skulle vara på vintern och så kom datumet naturligt eftersom det var ett skottår.

• soda30

Mina funderingar kring plats för vigsel har varit många. Allt fr tornehamn, nikka, jukkas, i byn vi har stuga, tom. borgligt. Men, nu är det k-na kyrka som är bokad. Där ville jag från början inte alls gifta mej, blir skräckslagen av bara tanken på att ta mej igenom heeela den gången fram till altaret:)
    Men jag har hört mej för o vi kan även välja "lilla" salen där. Så vi för se....
    Frissa är fördigbokad. Ska fixas hos Helena T.
    Däremot har vi inte kommit så långt som fotograf. Helt ärligt har vi inte pratat om de än :)
    Ska ni ha brudtärnor, näbbar el vad det nu heter? Vad är skillnaden? Våra två tjejer ska vara våra "sådana". Så just nu är det deras kläder jag har som projekt.

Svar på tråden Någon till som gifter sig 29/2 2008?