• Azra

Min hippa!!

Igår var det dags för min hippa! Jag hade absolut INGEN aning!! Blev så överraskad och fattade inget när min systers sambo kom in och väckte mig.. (vi bor hos dom då vi är nere o hälsar på i min hemort).. Jag fick ett paket med riddarutrustning och så den mer eller mindre obligatoriska packningslistan att ta med.. Sen fick jag cykla genom hela byn på "Brunte", en cykel utspökad som häst med ölburkar på släp... Trots att klockan endast var strax innan 8 på morgonen så var det några ute och jag drog ju såklart blickar till mig. Jag fick cykla till stationen och sen ta tåget in till stan..

Och där stod alla mina vänner och väntade!! Efter en frukost åkte vi till Boda Borg och hade tävlingar i 4 timmar!! Såååå roligt!!! Det var ungefär som Fångarna på fortet och man fick använda på hjärna och kropp! Mycket roligt!

Efter det var det hem till en av vännerna, dusch, korvgrillning och tavelmålning (av hur min blivande friade). Sen kom det en tjej och la en jättefin makeup på mig och jag fick köpa produkter till ett visst värde.. Jättebra saker!!
    Blev utspökad som vikingahövding med horn och allt.. Och ett dryckeshorn att dricka ur.. detta luktade dock gamla hästhovar då det blev blött vilket inte var så mysigt efter ett tag...=)

Kvällen avslutades med middag och massa dricka ute på stan! Fick ett flertal uppdrag såklart och jag tror att jag klarade alla! Hade sååå roligt och har vatt supertrött hela dagen idag!

Är så glad för att jag har så underbara vänner!!! TACK!!!

Svar på tråden Min hippa!!