• filipelin

Min möhippa!!! :-D

Jag måste bara få berätta om den hittills roligaste dagen i mitt liv.
    Jag visste att min sambo skulle bli hämtad i lördags (28/7), medans jag själv skulle jobba hela helgen. Barnen skulle vara hos farmor och farfar, och jag skulle hämta dom efter jobbet.
    Jag jobbar i en lunchrestaurang med en konditoridel där man kan köpa med sig fika. Strax efter vi hade öppnat (9.00), kom det en tjej till konditoridelen. Jag gick ner och sa hej som man gör till alla kunder. Då sa hon "Jo, jag undrar, är det du som har glömt den här?" och plockar fram en barntiara med slöja. Då fattade jg ju naturligtvis vad som skulle hända, och runt hörnet kommer mina kompisar. Dom hade fixat in en annan tjej som skulle jobba för mig både lördag och söndag. Jag fick gå på semster två dagar tidigare. Och det var jag ju inte direkt ledsen för
    Jag fick gå ch byta om och följa med. Hem till tärnan för frukost med lite goda snittar och melon. Och natuligtvis champagne. Där fick jag även avbilda min m2b i lera. Det gick väl sådär. Sen bar det iväg till Halmstad (vi utgick från Mellbystrand) till ett av gymmen (Nautilus) för en lektion i can-can. Det var jätteroligt. Vidare till Norre Katts park för lunch, där vi träffade på ett svensexegäng. Jag fick dansa vals med den blivande brudgummen. Sen gick vi vidare till ett annat gym med spa-avdelning (Form o Friskvård). Där fick vi ansiktsmask, huvudmassage, peeling för hela kroppen, basta och sist lite frukt. Sen gjorde vi oss iordning där, och gick vidare till en "tåghållplats" (ett tåg som går från centrum till äventyrslandet i Halmstad) När vi kom dit skulle vi till en restaurang som heter Wild West Steakhouse, en restaurang som har underhållning i form av dans, bla can-can......
    Där blev det först fyrkamp. Gevärskytte, pilbåge, yxkastning och tjurridning. Jag lyckades faktiskt vinna! Sen kom killarna också, så åt vi middag ihop hela gänget. Efter middagen kommer en av tjejerna som jobbar där och hämtar mig. Nu var det alltså dags att dansa can-can inför publik. Men det gick faktiskt rätt så bra. Roligt var det iallafall. När vi sen åte därifrån åkte vi in till stan och avslutade kvällen på Harrys. Var hemma halv tre. En helt underbar dag alltså.

Ville bara berätta.

• Svar på tråden Min möhippa!!! :-D
  • Juice8

Låter som en underbar dag!!
    Lycka till

• scottishwife

låter som en kanon hippa, min var oxå jättebra och jag hade en härlig dag med vännerna

Svar på tråden Min möhippa!!! :-D