• Miyagi

möhoppa hjälp fort!!

Hej!
    Har ca 2 timmar över mellan en aktivitet och undrar därför vad man kan göra? Möhippan är på lördag så det är försent att boka upp något! Tänkte på lekar tex hur väl känner du bruden men kommer ej på frågor?
    Tacksam för all hjälp..

• Svar på tråden möhoppa hjälp fort!!
  • Augustibrud 2008

Kolla här inne på "sök inlägg" o skriv lekar eller dyl. så får du nog upp många tips!
    Men en frågetävling är ju alltid kul.
    Frågor så som ngn fritidssysselsättning som bruden gjort tex kanske spelat fotboll.
    Om hon bott i ngn annan stad/land i livet?
    Favorit dessert?
    Favorit musik?
    Var hon träffade sin blivande man?
    Finns mkt att ha med....

Lycka till!

• Miyagi

tack så mycket. :)
    det är svårt o göra aktivitet med bruden då hon inte "vill skämma ut sig" heller.

• Brud 4 augusti

Jag hörde om en ganska kul grej, att alla på möhippan köper varsinn paket till bruden max 50:- som symboliseras deras vänskap till bruden, väcker minne från förr med bruden m.m. På möhippan läggs alla paketen i en enda röra och bruden skall nu gissa vilken paket som är från vem... Kan nog vara jättekul ;)

• Augustibrud 2008

Brud 4 augusti,

men va kul idé!
    Den ska jag tänka på till ngn möhippa framöver!

Spa m behandlingar, bubbla i pool, sminkning av en proffs, pickniclunch, middag på restaurang är poppisgrejer!

• Miyagi

Vi har tre aktiviteter och middag o sminkning är med där. Men vi har ett litet glapp bara..

• Ego

Var på möhippa för två veckor sedan där bruden blev intimvaxad. I stället för landningsbana fick hon behålla ett hjärta. Projektet tog drygt 1 timme och hon kom ut med ett stort leende på läpparna, glimten i ögat och inga som helst men. Figurvaxningen blev utförd på Studio Cera.

• elja651

Brud 4e augusti:

De gjorde det där med paketen för mig och det var superbra. Många roliga historier och skratt blev det, plus att man har ju vänner från olika delar av livet, så de tyckte också att det var roligt att höra de andra historierna.

Mycket uppskattat, jag blev dessutom riktigt rörd över vad de hade kommit på och letat fram.

• Mia Maria

Jag hörde om en stencermoni. Den blivande bruden fick skriva ner sina föredettors namn på stenar och berätta kort om dem och sedan kastade hon stenarna i sjön. Som ett sätt att lägga det gamla bakom sig. Kanske kan hon få en sten med hennes nuvande mans namn på att behålla som minne av kvällen?

• hösttärna

Om bruden gillar att rita och måla kan hon rita av en krokimodell det är många som gör det på möhippor. Det är kanske lite snålt med tiden att hitta en ledig nakenmodell

Svar på tråden möhoppa hjälp fort!!