Blödningar - vad är det som händer?!?
Hej, känns lite speciellt att skriva om detta här... men nu gör jag det iaf.
Den 19 juli skulle jag äntligen få träffa en kille som jag har dejtat ett tag...han reser väldigt mycket och vi har inte sätt varandra sedan i mars. Självklart så får jag MENS just samma dag som han kommer och jag får ett hysteriskt anfall och tänker väl inte så långt utan börjar att äta p-piller i tron om att det kanske skulle mildra mensen (hör till saken att jag slutade med p-piller 2 månader tidigare).
Hade bara små blödningar, vilket var ok (vet inte om detta berode på p-pillerna eller om det bara var så att jag hade en liten mellanblödning pga av att det egentligen var för tidigt att få mensen då).
Iaf, vi träffades först på fredagen och givetvis hade vi sex hela perioden han var här (7 dagar).
Efter de första 4 dagar han var här så kände jag att jag började få urinvägsinfektion (gjorde ont när jag kissade, gick ofta på toaletten osv). Åt tabletter för det... Då hade jag också blod i urinen - inte samma som mensblod men som man kan ha vid urinvägsinfektion.
Nu har det gått 2 veckor sedan första mens och ca 2 efter jag avslutade tabletterna för urinvägsinfektionen... Men jag blöder fortfarande?!
Har det hänt ngt/ngt som är fel?
Eller har jag mens nu?
Är det p-pillerna som spökar med tanke på att jag började äta dem igen?
Finns det anledning till att vara orolig?
Tusen tack för råd.
MVH