Haha känner igen det där... exakt därför sitter jag oxå här, fast jag vet att klockan ringer kl.06 imorgon och det är dags att stiga upp, göra frukost åt tre barn och baxa iväg dem t skola och dagis (har en sjuåring, en treåring och en tvååring) och de två små är inte alltid så lätta att ha och göra med på morgonen, vilket kan göra en helt vansinnig om man inte är utvilad och orkar vara sådär lagom pedagogisk
Fyyyy för migrän som tilltar i styrka... Hoppas du slipper få spy-migrän.
Jag vågade inte berätta om min migrän för mina föräldrar när jag var liten. Vi hade en tjej i min skola på lågstadiet som fick en hjärntumör och som fick opereras, hon blev aldrig sig själv, hon var så förändrad både till utseende och sätt. Jag hade ingen aning om varför jag hade så ont i huvudet, alltid tryck bakom höger öga så jag trodde att jag hade en tumör.
hemskt att tänka på i efterhand men jag trodde väl att jag skulle dö så jag sa inget, lät mina föräldrar tro att jag hade ont i magen, så det trodde dom i alla år. Måtte aldrig mina barn gå och bära på nåt sånt.
Sedan i tonåren började jag fatta vad det var oc då berättade jag för min mamma. Hon blev helt förfärad över att jag inte sagt något tidigare.