Nattchattare! Se hit!
Tjipp! Så trevligt att se att man inte är ensam vaken!
Tjipp! Så trevligt att se att man inte är ensam vaken!
Jobbar ni nu, ni som är vakna, eller är det bröllopsnerverna som spökar?
Tittade precis lite bakåt och fick svar på min egen fråga...
Japp! I snart tre veckor... Kan dock inte påstå att det känns så annorlunda att vara gift mot att vara sambo. Kan bero på att vi levt ihop i snart 15 år... Men visst, det är trevligt att vara en liten fru!
Man ska aldrig säga aldrig... Jag och maken bestämde oss redan första veckan vi var tillsammans att vi aldrig skulle gifta oss och aldrig skaffa barn. Men här sitter man nu... Men några elaka dvärgar vill vi fortfarande inte ha! (Undrar just hur många ilskna kommentarer jag får nu...)
Själv var jag ju så där tråkig och gifte mig borgeligt i klänning från Indiska... Blev nästan panik på bröllopsdagen när jag upptäckte att klänningen var BETYDLIGT mer uringad än den var i provrummet dagen innan...
Japp, jag jobbar jag med. Men nu är det "bara" några timmar kvar. Jag jobbar på sjukhus mellan 21.15-7.15.
Typ som stora, fluffiga, gräddbakelser?
Sorry, men nu måste jag gå och jobba. Sov gott och/eller ta det lugnt på jobbet!
Jo, jag är vaken! Men tom Fozzie sover - det trodde jag aldrig inträffade!
Var är alla? Det minsta antalet inloggade jag varit med om är tre... Kan bero på tiden jag är inne...
Hoho? Finns det någon där?
Men var är alla ni vanliga nattugglor i natt? Har tentorna knäckt er helt? Jag saknar er ju! Lycka till, ni som skriver senare idag!
Hihi, nytt rekord! Nu är vi bara två inloggade!