• Fozzie

Nattchattare! Se hit!

Nä, de tär dubbelmoralen som jag stör mig mest på. Mentaliteten "det blir nog bra lilla vän" som finns hos många vill man bara spy på. Har blviit dissad hela mitt liv för att jag är för ful, hur kan det vara så svårt att acceptera? Är ju inte ett direkt påhitt ...

• Fozzie

Du behöver inte svara, ingen behöver svara. Jag behöver bara få vara mig själv och få vara stolt över det. Jag är ful, thats it. Jag komemr aldrig att gifta mig eller få egna barn. Men det betyder ju inte att man är ett offer eller nån som tycker synd om sig själv.

Vårat sossesamhälle har satt äktenskap och relationer som en rättighet. Får en får alla.

Riktigt så funkar det ju inte ...

• Fozzie

Haha, njae, inte jag, men då bor jag inte kvar heller :-P

Du känner till Skelleftebor bra eller? :)

• Fozzie

Är umeåfödd så fördommarna passerar mig

• Fozzie

Då är jag skelleftebo ;-=)

, det som är det bästa med att vara umeåfödd och skellefteuppväxt. Man kan vara västerbottning till 100% utan att ta sida utan se det positiva med både Umeå och Skellefteå. Dock så är det självklart att man dissar Björklöven

• Fozzie

Det gör som verkligen, just nu är det dock lajbans, men det beror nog m,est op att jag är ledig imorgon och drack lite för mycket vin nu på kvällen

• Fozzie

Agree, är medlem i såväl Skellefteå AIK och North Power.

Håller dock tyst med nidramsor om Löven så jag inte tycker illa om dom. Vore att spotta på min egen bakgrund

Skellefteå har en bra framtid, trenden har ju vänt, folk flyttar in, bostadspriserna går upp (på gott och ont) och fler och fler företag satsar i stan. Det är kul.

När jag skulle plugga teologi var dock Umeå uteslutet. Uppsala eller Lund var orterna som gällde

• Fozzie

Det som är problemet, som ni bör veta.

Jag är äckligt glad, trots att min relationshistoria säger att jag inte borde LIvet är för kort att tjuras bort. Får man inte klä upp en egen brud så kan man ju klä upp andras

• Fozzie

cinta: då måste det sägas att en mycket stor del av stadens innevånare är utvandrade skelleftebor

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!