Nattchattare! Se hit!
Bäste vän: ja han är med på det; snarare, idén kommer från honom
Bäste vän: ja han är med på det; snarare, idén kommer från honom
Ja, så länge det känns rätt och bra så ska allt vara i sin ordning...men tro mig, jag har fått försvarat det beslutet många gånger...
...då är ni ju redan som gifta bara ringar som "fattas" då?
Fozzie, nä vi har inte alltid bott på distans, "bara" i 2 år. Studerar upp i norrland och kommer från närke
Klart man vill a sitt drömbröllop Bäste vän!!!
Cantaton: nä, jag tror nog det är så som det ska vara på konfirmationslägren.
ja...jag minns ju själv hur det var....för 16 år sen
klänningar och motorcyklar ja varför inte...Själv är jag väldigt tjejig,älskar kläder och smink, och har även jobbat i den branschen...men är i grunden stolt yrkesförare...fast jag utbildar mig till nåt helt annat...
ja, det är ju en morgondag oxå jag har verkligen svårt att somna, för jag håller på med mitt examensarbete.Har så mycket idéer i huvudet hela dagarna...o det är svårt att bara stänga av.
Fozzie: bröllopet är 7/6. lyckos dig som är ledig imorrn
Cantaton: jag vet vad du menar med att det kan behövas fysisk utmattning.Då är det som skönast att somna; tex efter ett långt träningspass...
Bäste Vän: ja det är jobbigt, men nödvändigt, och när jag är klar med arbetet får jag ju åka tillbaka hem! Får massor av energi bara av den tanken
tandteknik
UME?
ja, kronor, broar, proteser, impplantat mm
Svårt att stänga ner datorn Cantaton ? samma här
äh, det är nog lika bra att säga godnatt...kommer aldrig orka upp annars...har ställt klockan på halv 7...
Cantaton: Jag vet precis vad du menar!!! jag har exakt så, sedan jag började med mitt exarbete. Fattar inte hur man orkar...
10p, kanske inte så jätte stor, men min utbildning är så praktisk,så nu när vi ska forska och skriva denna vetenskapliga uppsats så är det en sådan omställning. Så det räcker gott och väl. Det är nästan det enda som får plats i mitt huvud, jag förutom bröllopet då.
Det känns som om det är för mycket ibland...men det är bara att kämpa det är inte så långt kvar tills exarbetet är över.