• sennbrinkonsult

Vilken typ av bil är populär?

Håller på och funderar på vilken typ av bil som är lämplig att köpa in för att hyra ut vid bröllop mm.

Är det veteranbil/fina amerikanska bilar eller är det stretch-limo ala Lincoln som gäller? Funderar även på SUV typ Hummer eller modernare europeisk bil som MB S-klass och BMW 7-serien.

Vill inte göra reklam, bara sondera marknaden lite. Kom gärna med önskemål om vad som fattas i bröllopssverige när det gäller fordon att hyra.

• Svar på tråden Vilken typ av bil är populär?
  • brud  nästa år

En T-ford är väl alltid fint

• missZapon

Jag är en av få som gillar "nya" bilar. De flesta i min omgivning tycker bäst om veteran men framförallt gamla amerikanare.

Själv är jag helt tvärtom, gillar nya billar. Stora SUV á la Hummer eller som du skriver BMW 7-serien. Gillar verkligen svarta sportigare bilar men sköna linjer och feta fäljar

• brud  nästa år

Nya bilar är väl okej men det känns som man kan få tag på genom bekanta eller har rent av själv. Om jag ska hyra en bil tänker jag en T-ford eller limo den är i och för sig ny men inger som finns i bekantskapskretsen.
    Vi ska åka rosa cadillac det blir kanon

• Madelensh

Åh vi åkte i en chrysler från -48 den var så fin. Alltså jag personligen gillar äldre bilar med avtagbart tak, men även limosiner passar bra till bröllop

• vitvålovar

Vi åker såklart vit limousine.

• lindza

En 8m lång vit limousin blir det för oss. Det var ett självklart val.

• Oj oj.. vilken grej

Vi hyrde en hummer limousine från www.upplevelsepresent.se och fick även med mousserande på köpet. Rekommenderas varmt trots att det finns billigare limousiner. Vi funderade även på häst och vagn men företaget som hyrde ut var för omständiga.

• bride2be!!!

OT: skall man ha med sig tärna o best man i bilen?? Min M2B har hittat en ursnygg bil, MEN det är endast plats för 2!

Svar på tråden Vilken typ av bil är populär?