Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

25/8 2007 deö 4

Då skriver jag också en liten presentation:

Patrik & Christina,
    Vigsel:vår trädgård
    Fest: hemma
    Klänning: vit sommarklänning från Esprit
    Min ring: tillverkad av en god vän och ser ungefär ut så här: www.schalins.se/uploaded_files/big_20060224094807Bern.jpg

Ja det var lite om oss. Saker och ting inför dagen D börjar falla på plats.

• Bröllopstokiig

Noomi: ahaa..... det är våran med, engagerad i kulturlivet i vår stad *s*

• Bröllopstokiig

Madlin, Louise och Elle, Grattis till lyckade hippor

Noomi, trist att det blev en så blöt svensexa för din O. N var också väldigt full när han kom hem från sin sexa, men han var nog medskylldig där!

Vi hade möte med en av våra toastmasters igår. Det gick bra och nu är jag ännu lugnare på något sätt. Nu vill jag faktiskt att den 25:te ska vara här! Känns som om jag har planerat färdigt (finns såklart saket kvar att göra) och vill gifta mig nu

• Bröllopstokiig

Nu har jag och barnen varit i lokalen och kollat in poslin och annat. Kaffekopparna var inte så kul så vi skippar att duka med dom från början (såsom cateringfirman tipsade om). Det märks lite att det är en personlamatsal men det får bli så. Satsar mer på själva dekoreringen av borden att det blir snyggt.

Enda kruxet är att komma ihåg att larma av lagom till midnatt. Annars går larmet och det hörs lång men är som tur är inte kopplad till någon väktarfirma. Vi har fått koden och instruktioner om hur man gör. Tyvärr kan man inte göra det tidigare på kvällen.

• Bröllopstokiig

Hej hej tjejer, har precis kommit hem från bröllopsviten och sista fixet i lokalen. Underbart! Vilken dag vi hade igår!

Allt flöt på relativt bra.. dock hände en olycka strax innan vigseln som fick förskjuta den en halvtimme. Vår solist vurpade jätteilla i trappen så det blev att åka till akuten, så det fick rycka in en reserv som vi fick vänta på. Var lite pressande o få vänta ytterligare 30 minuter, men det gick bra ändå.

Men annars var allt toppen! Ska väl försöka få lite tid o skriva ner en berättelse senare. Nu måste man bara hinna landa lite och åka på en minismekmånad, vart det bär hän vette tusan! ;)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4