Inlägg från: madlin |Visa alla inlägg
  • madlin

25/8 2007 deö 4

Malin johansson: grattis till möhippan!!

Ja.. vad ska vi pyssla med i veckan?
    Ska träffa vigselförrättaren på en fika, gå igenom ceremoni osv. Checka upp solist o gitarrist så de är med på noterna med valet av låtar. Göra klart programmen. Köpa mousserat och alkoholfritt bubbel. Jaga ny BH (inte nöjd med den jag köpte). Göra klart morgongåva. Köpa pris till tipsrundan. Färga håret.

Nåt sånt..

• madlin

Idag provade även jag klänningen och måttade in den lite så den sitter fint. Har nyligen gått igenom en operation o mått rätt dåligt så kilonen har rasat på mig. Så nu blev de några centimeter o sy in och jag måste försöka lägga på mig lite, ser inte hälsosamt ut då jag redan var pinnsmal innan. Blir svullodiet 2 veckor framöver utan få dålig hy och allt det där, ha ha!!

• madlin

Nattson: tack snälla! Ja, jag har ju ont men allting är relativt! Ska verkligen passa på o äta onyttigt nu ;) Synd att det inte var Jul nu, då skulle man lätt gå upp 2-5 kg på alla julbord man äter *s*

Vilken fin morgongåva du fått och ska ge! Min sambo klurar fortfarande vad han ska ge mig *s*

• madlin

Nattson: men så sött! kan tänka mig att den blir betydelsefull då :)

Ja de är ju rätt svårt o komma på nåt extra bra. Sambon har alltid haft svårt o köpa presenter i övrigt så de här blir nog en svår nöt att knäcka ;)

Har ingen aning om det onda kommer släppa förräns den 25:e, jag hoppas på det iallafall så man kan smutta på lite bubbel och vin.

• madlin

Vi har varit tillsammans i 7 år och förlovade i 3½ år när vi gifter oss.

• madlin

Vi ska gifta oss utomhus :)
    Dock inte i spöregn, då får vi tränga in oss i den fina bygdegården vi hyr (där kommer festen vara)

• madlin

Idag blir det en lunch med vigselförrättaren, så får se hur upplägget blir nu då över ceremonin. Hon verkar öppen för det mesta - ska bli intressant! Hon vill lära känna oss för hon brukar alltid prata lite om paret hon viger - lite mer personligt så.

• madlin

Noomi: ja, jag tror faktiskt hon går med på vad som helst den där kvinnan *skrattar* Så jag känner mig lugn! ;)

Tror allt eran egna ceremoni får ok-stämpel! Jag måste få lite förklarat för mig hur det går till innan jag ens vågar fundera på att göra något eget. Om man får trycka ihop själva obligatoriska delen med sin egna del med ev. löften o så. Eller om de måste vara var för sig..? Ja idag får jag ju svaret.

• madlin

Noomi: det tror jag nog blir det minsta problemet. De brukar inte ha nå problem o prata - och ofta verkar de väldigt måna om att göra paret nöjda :)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4