Inlägg från: Louise77 |Visa alla inlägg
  • Louise77

25/8 2007 deö 4

Hej!

Jag ska också gifta mig den 25, har skrivit i er tråd nån gång, men har hela tiden läst den.
    Såg att du Noomi ska köpa sidenband, och måste då bara tipsa om ett ställe i england som säljer via internet bra kvalite, snabb leverans och superbra priser. Jag beställde nu för andra gången.
    Nu beställde jag 20 m 3mm satinband, 8m 16mm satinband och ett litet bland kit med olika band, med fraktkostnader så gick det på 106 kr. Toppen eller hur?
    www.ribbonoasis.co.uk

Gällande planering har vi också en hel del kvar att göra, men är lediga just nu, så det känns rimligt att hinna med. Börjar dock bli lite nervös, spec när jag tänker på möhippan, tror att den blir nu på lördag, för min sambo ska ha sin den 18/8 och eftersov vi har en 1 åring så antar jag att det inte är samma helg.

Hej hopp!

• Louise77

Noomi, om jag inte minns fel, beställde för ca 8 månader sedan, tror att det tog 5 dagar.

• Louise77

Nattson- nej nej, jag ska gifta mig i Huddinge, du har nog blandat ihop mig med någon

• Louise77

Heeregud, nu har jag skrivit 2 inlägg som bara försvunnit!! Det är inte svårt att bli galen
    Hej förresten!
    Jag har semester, och nackdelen med det är att det känsn som att jag har mycket tid som helst på mig, och göra alla möjliga roliga saker istället. Imorgon ska jag plocka svamp, men sen ska jag baske mig börja göra praliner på kvällen! Ska ge gästerna små favours, ska nån annan göra det?

rose25- jag gjorde bordsplaceringen i excel, skrev nummer på varje placering. Skrev sen nummret, gästens namn och sen en kort presentation om varje gäst.

• Louise77

Little Mermaid- Så fina dina bordsplaceringar verkar vara, måste ha varit ett häst jobb att göra!

Noomi- Jelly Beans e ju både gott och gulligt. Passar säkert bättre än choklad (som vi tänkt ha) om det är en varm dag.

Vi ska åka en vecka till skiathos, åker redan måndagmorgon, så det blir nog till att börja packa innan semestern. Vi skulle helst velat åka lite längre, men har en nyss fylld 1 åring hemma, och då är det nog bäst att åka en kort flygresa.

Borneo låter superhärligt, och Japan också för den delen. Spännande resor!

• Louise77

innan bröllopet ska det stå, inte innan semestern haha

• Louise77

Linda Brud0708
    Jag gjorde programet i publisher, började i word, men det var så krångligt att få sidorna rätt, oavsett vad du använder så kopierar du bara bordsplaceringen, och klistrar in där du vill ha den, voila!

• Louise77

Vi ska ta med oss vår dotter på bröllopsresa. Hon är 1 år. Kanske när vi firar vår ett års bröllopsdag kan vi åka iväg själv en vecka eller en weekend. Tror iofs att hon skulle klara sig alldeles utmärkt utan oss nu. Men jag tror inte vi skulle klara oss utan henne

• Louise77

Hej Hej!

Igår blev jag hippad!! Jag som alltid lyckas lista ut när saker och ting ska ske, blev verkligen grundlurad av mina kära vänner!
    Kl 9 ringde det på dörren. Jag satte mig direkt upp i sängen och skrek till min sambo: Är det idag??!!
    Utanför dörren hängde en massa ballonger, och en lapp fäst i ett snöre. Där stod det: Nu är det dags! Följ snöret för mer information. Det låg också en vit T-shirt som det stod BRUD på och på ryggen stod det Lollos möhippa och datumet. Tog en snabb dusch och följde sedan snöret. Påvägen ner för trappen hittade jag en tiara med en slöja fastsatt. Runt hörnet från lägenheten stod en massa av mina kompisar. Alla med rosa t-shirtar där det stod: lillasyster, kollega, klasskompis, svägerska, bästis. Sen så åt vi en picknick och drack skumpa. Sen så kom några och hämtade oss och körde oss till ett ställe där vi fick rida på en mekanisk tjur, herregud så svårt det var!! Där hade vi också en frågesport, och jag fick lite olika uppdrag. Efter det åkte vi in till stan, där fick vi alla en lektion i orientalisk dans, sen fick jag visa upp en dans för alla mina tjejer, det var så skoj, och svettigt, svårare än jag kunde tro. Efter det var det dags för lunch, en till picknick blev det och mosserande vin. Sen åkte vi vidare till ett spaavd på Hotel Riesen där jag fick massage, sen badede vi bastu och badade i kallbadspool. Där gjorde vi iordning oss och gick sen på en libanesisk resturang. På resturangen fick jag visa upp mina nya kunskaper i orientalisk dans, tillsammans med resturangens magdansös (insåg att jag hade en del att öva på ). Vi 23 snåret åkte vi vidare till en nattklubb där vi festade fram till 03.45. Vid halv fem var jag hemma. Helt uppe i varv, men somnade tillslut. Hade en så toppen toppen underbar dag, kan inte fatta att mina kompisar fixade så mycket för mig, det var en helt underbar möhippa.

Nu ska jag läsa vad ni andra har skrivit, kan tänka mig att det är fler som blivit hippade

• Louise77

madlin- tack!! och grattis till din! Visst är blir man rörd av att ens vänner fixar en massa för en!!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4