Inlägg från: moimukulatt |Visa alla inlägg
  • moimukulatt

25/8 2007 deö 4

puh. Jag har inte skrivit på jäääte länge. Har knappt orkat läsa i tråden, känner att vi ligger så långt eter.. massor att göra.. Men det mesta kommer la att lösa sig. Ingen ork å energi. Allt känns bara trist just nu....

Anar möhippa imorgon. Känner att jag är inte på speciellt bra humör. men det ordnar sig nog när det väl kommer igång.. Eller så är det inte alls imorgon.... Vi får väl se. Lite trist om de skulle lägga den helgan innan, då vi för övrigt inte skall vara hemma...

Ville bara skriva av mej lite. Har lite ångest med allt å ni verkar så himla klara med allt. Trodde aldrig att jag skulle hamna här, jag började ju i så god tid. Men med en sambo som inte engagerar sig så himla mkt så blir det ju som det blir......

Pust. Tack för mej... Å natti natt.

• moimukulatt

Noomi, vad snygg han blev.
    Micke hade sin riktiga svensexa förra lördan. Såhär snygg var han då.....
    moimukulatt.blogspot.com/

Ännu ingen möhippa... dan e inte slut än....

Jag har gjort massor med olika listor: planering, att köpa, att tillverka, festprogramet, hotellpåsen, tipspromenaden för att nämna några....
    Bara till å beta av....

• moimukulatt

Noomi: det är en Lotta kjol(som mlitära damer hade förr innan de fick ha byxor) han har på sig och ja det är militära kläder.
    Vi håller på med en hel del militärt. Så det blev temat.
    Han tyckte det var intressant att köra gokart i kjol..

• moimukulatt

jag har heller inte fått min., Jag vet att jag skall få en men inte när.....
    Trist om den är för nära.. Jag har jätte mkt att göra....

• moimukulatt

Har inte hunnit läsa tråden på över en vecka.. men iallafall....

Nu åker jag till Frissan!!!!!

(Hoppas jag inte glömt ngt viktigt!!)

Lycka till till oss allihopa!!!!!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4