Inlägg från: A n n i s e n 070825 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n 070825

25/8 2007 deö 4

Nu är vi tillbaka från vår honeymoon, Kroatien var super fint, men vi har tyvärr haft lite otur med vädret, men det fick gå ändå

Fick redigera till signaturen lite, då det inte gick att använda alla de gamla tecknen.

Roligt att se bilder, ni är så tjusiga allesammans

Jag har fått papperna från Skatteverket, de kom nu i veckan när vi var i väg. I veckan ska jag ta tag i att fixa nytt körkort och nytt bankkort.
    Vi har också tackkorten kvar, vi har inte fått fotografens kort än, så vi får ge oss till tåls...
    Förresten kommer det papper om körkoret automatiskt?

• A n n i s e n 070825

Tack madlin, då kommer säkert körkortspapperna till veckan

• A n n i s e n 070825

Visst är det lite ovant med efternamnet, började jobba i dag efter semestern & det gäller att tänka sig för när man svarar i telefon

• A n n i s e n 070825

Nattson
    Låter som nikommer att få underbara semestrar

Hur går det för er som bytt efternamn? Har ni fått ordning på alla papper?
    Jag har fått mitt nya bankkort & väntar på körkortet. Sen är det klart, så skönt.

Noomi
    är du tillbaka från vackra Mauritsius?

Har ngn fått fotografens bilder? Vi väntar med spänning, ska snart vara klara

• A n n i s e n 070825

Noomi
    låter som ni har haft det underbart. Känns som jag också lagt på mig ngt kilo sen bröllopsdagen Det var väl så vackert att man inte tror det var sant på Mauritius?!

Har du adressen till ditt album? Nyfiken

• A n n i s e n 070825

Nix jag såg inte fler bilder än de som var där innan bröllopet.
    Vill gärna se fler :-

• A n n i s e n 070825

Noomi

Åh så snyggt, ni är superfina

• A n n i s e n 070825

Härligt att ha varit gifta i en månad nu

Förra veckan fick vi fotona från fotografen, nu ska det väljas kort till tidningen & tackkort. Ska även beställa förstoringar till föräldrar & syskon. Vi blev verkligen supernöjda med bröllopskorten!!! Ska lägga ut dem så småningom.

Madlin
    de 2 första veckorna efter bröllopet kände jag som du, var även så trött...men nu känns det som jag har energi till det som rör bröllopet igen...
    Tycker också det är skönt att körkort & bankkort är fixat!!! Det var inte så mkt mer man behöver ändra, trodde att det skulle vara omständigt men det var det inte.
    Hoppas er bröllopsresa blir underbar!!!

• A n n i s e n 070825

Madlin
    Bankkortet kommer på några dagar, så det har du tid att fixa innan resan

Kanske känner du annorlunda efter ni har varit iväg på er resa och orkar ta tag i tackkort då.
    Jag trodde att jag veckan efter bröllopet skulle sväva som på rosa moln eller nåt, men nä...så var det ju inte..trots att allt blev så över förväntan kalasbra..blev jag riktigt rädd för mig själv & jag var verkligen inte stressad inför bröllopet...men alla spänningar släppte såklart ändå på nåt sätt...

• A n n i s e n 070825

Noomi

hänger du kvar här?

Undrar om du har fått fotografens bilder? Är så nyfiken på dem

• A n n i s e n 070825

Nu är annonsen inskickad till tidningen i allafall och jag har så smått börjat att sammanställa listan till tackkorten, ska även beställa förstoringar till föräldrar & våra tärnor & marskalkar som vara våra syskon med respektive

ÅHHH vad det är underbart att vara gift, det ÄR speciellt..Relationen är ju densamma men det är ändå så påtagligt att man har tagit steget att gifta sig Såå stort!!!

• A n n i s e n 070825

Hur ngn av er fått ut tackkorten?

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4