Inlägg från: A n n i s e n 25/8-07 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n  25/8-07

25/8 2007 deö 4

lotta49
    Hoppas tårtbaket går som en dans i dag
    Skönt att du blev nöjd med frillan!

Det var ju för väl att det gick bra med vovven, de ska då stoppa i sig allt De tål ju inte choklad, det är ju giftigt för hundar...som du säkert vet Så jädra jobbigt när djuren är sjuka, vi har 2 pälsbollar (kissar) o de är mina bebisar o man blir ju alldeles till sig om de blir sjuka.

• A n n i s e n  25/8-07

Här blir det också vackert väder, helt fantastiskt med tanke på hur usel sommaren har varit. Känns underbart

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    vilken härlig överraskning

rose25
    vi ska sova på en herrgård på natten

Har svårt att förstå att det bara är 2 dagar kvar... Är lugn, har varit det sedan i början på veckan...men vet inte om det håller i sig

I dag ska vi städa av här hemma, handla det sista på fm & på em ska vi öva i kyrkan, känns pirrigt!
    Har även några sista kolla upp samtal att ringa. Ska in & sola i kväll efter övningen. Det kommer bli en lugn kväll, hoppas vi ska bada i jacuzzin

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    tack för tipset, du är en pärla Lär ju behövas...

Fröken pixie
    galen dröm

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    det är ju lite ovant om man inte är vant med gjorda nadglar.
    Det kan se lite konstgjortut om man bara har fransk manikyr...ett tips är att köpa ett ljust skimmrande nagellack att lägga över...ett litet tips bara

• A n n i s e n  25/8-07

hur skriver jag...svårt att skriva med långa naglar..hoppas du förstod vad jag skrev Noomi

• A n n i s e n  25/8-07

Nu har vi varit & övat hela gänget. Så härlig känsla, det kändes verkligen toppen. Prästen är så helcharmig & skämtig..& vi var ju inte sena att haka på Är så lycklig att vi fick vårt val av präst!!!

Nu ska jag stryka Mats väst & skjorta, ringa solisten & sen ska vi krypa ner i jaccuzzin med skumpa

• A n n i s e n  25/8-07

fröken pixie
    Härlig känsla när deyt blir bra

Nu ska jag återgå till strykningen

• A n n i s e n  25/8-07

Wicks, det ordnar sig med fixet, det blir klart

Vi har det väldigt lugnt (känns ju egentligen dumt att skriva när du wicks har fullt upp
    Vi ska duka i morrn & fixa kyrkan, vi blir 15 st med föräldrar, värdpar & syskon så det kommer att gå som en dans

På morgonen ska jag & bästa vännen in & sola & sen vid halv 12 kommer de som ska hjälpa oss att duka & fixa också fyller vi bilarna & sen blir det fixa av

Ser fram emot en lugn kväll i morrn med, hoppas man kan sova

• A n n i s e n  25/8-07

Oj bara en dag kvarm var tar tiden vägen ?!

Det ska bli härligt att få gifta sigg

Skippar solningen i dag, var lite röd mellan brösten i går & tänk om man är dum och bränner sig i dag...nätack I dag är det ju bra igen, så nu får jag va brun nog.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4