Inlägg från: A n n i s e n 25/8-07 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n  25/8-07

25/8 2007 deö 4

Ja verkligen kanonfint Noomi!

Bilder på oss bör komma i kväll

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi

Tack för tipsen!
    Har kollat på pixbox, det får nog bli den sidan

• A n n i s e n  25/8-07

Nu har jag lagt in alla bilder i pixbox, ett under att jag fixade det, men de la sig inte i ordning (trots att jag la in dem i ordning..) Hur får jag dem i rätt följd?
    Ngn som kan hjälpa, mannen är inte hemma just nu...

• A n n i s e n  25/8-07

Tack godingar för att ni tycker att vi var fina

Grattis till dig också Tilla80

• A n n i s e n  25/8-07

När åker ni i väg på bröllopsresa?

Vi åker på lördag till Koatien, ska bli så mysigt. Tänkte att jag skulle börja packa så smått i dag

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi, Ha nu en fantastisk resa, Mauritius låter helt magiskt

• A n n i s e n  25/8-07

Åh så mysigt, grattis

• A n n i s e n  25/8-07

puhs kusin

det är säkert ingen fara, vem ar det ni missade?

Visst är det härligt att vara gift? Jag tycker att det känns mäktiigt & fördjupat på ngt sätt...kärleken mellan oss

I dag eller i morgon ska jag gå igenom alla presenterna igen & skriva upp vem vi fick vad i från
    Hur gör ni med tack korten?! Samma text till alla eller tacka personligt för varje present? Vi beställler ju våra tackkort (det har vi gjort med alla trycksaker) & texten kommer ju va förtryckt men man kan ju säkert få varje text personlig...ska kolla det!

• A n n i s e n  25/8-07

Tack madlin
    Gick allt bra för er också? Minns att ni hade vanssinigt tajt schema dagarna innan...

Jag tycker att det känns skönt att inte bröllopsplanera var så väldigt mätt på det i slutet...det kanske känns annorlunda längre fram. Vi har fortfarande projekt kvar på huset, garaget (har byggt nytt)& allt utvändigt är kvar som altan & trädgård...så jag är rätt mätt på planering

Hur känner ni er såhär dagarna efter? Jag är så lycklig (det är vi alla såklart , men också så otroligt trött...puh

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    vart ska ni åka?

• A n n i s e n  25/8-07

Jag har också drömt endel, märkliga drömmar o sover inte djupt

Noomi
    låter som ni har det underbart

• A n n i s e n  25/8-07

I dag har jag sovit ordentligt sedan innan bröllopet. Skönt det

Det är så mycket att gå igenom i huvudet såhär efteråt. Vi har tittat på 2 av 4 st filmade band från bröllopet & det är en helt otrolig känsla att få uppleva allt om igen I kväll ska vi se på de 2 sista banden.

• A n n i s e n  25/8-07

puhs kusin

Grattis i eferskott

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4