25/8 2007 deö 4
Karra82 ja just det så var det! Hoppas allt är bra med er!
Annisen, min sambo är inte nervös än! Så ni kanske skulle ta ett snack
Karra82 ja just det så var det! Hoppas allt är bra med er!
Annisen, min sambo är inte nervös än! Så ni kanske skulle ta ett snack
Madlin, vad duktig du är! Jag som annars kan tycka att jag är pysslig gruvar mig för att knyta festprogrammen... Usch. N vill att vi ska ha band men jag funderar på att bara häfta ihop dem... Fy bubblan för att sitta och knyta ihop alla...
Fin tårta madlin! Vi ska provsmaka tårtan på tisdag! Det ska bli spännande!
Hello tjejer!
Vad härligt att prata resor!
Little mermaid, vi ska också till Borneo sedan till Japan och tillbaka till KL i några dagar innan vi flyger hem igen. Men detta blir inte förrän i feb/mar nästa år. Vi åker till New York den 27/8 och är borta i ca en vecka. Vi sparar semester dagar till Borneo resan så vi är inte borta så länge.
Noomi det ser fantastiskt härligt ut hotellet ni ska bo på!
Noomi, jag kan erkänna att det är mest N som vill åka till Japan. Jag är lite rädd för att jag inte kommer att kunna äta något... Men klart att det ska bli spännande. Vi kommer ju bara vara där några dagar. Men i allafall
linda brud0708, det spelar väl ingen roll vart man åker egentligen? Som du säger så blir det skönt att komma bort så att man inte går in i vardagen på en gång!
Hello,
Vi har också skrivit lite om varje gäst, eller jag ska säga vi SKA skriva lite om varje gäst. Precis som du säger lotta49, så är det svårt ju mindre man känner dem!
Madlin, trevlig semester!
Hej tjejer!
Vi var och provsmakade tårtan igår! Den var jättegod! N var så glad över att vi ska ha en tårta som han också kan äta ( han är allergisk mot ägg) Så han tog flera bitar he he
Det som återstår nu är att printa vigselprogram och festprogram. Ser fram emot nästa torsdag då vi ska öva med alla inblandade i kyrkan
Annisen, vi ska ha choklad, jordgubbar, grädde osv i. Ungefär som en princess tårta fast med choklad i.
Det är en av tärnorna som missar övningen på torsdag pga att hon kommer på kvällen från London. Men det ordnar sig
Lotta 49, häftigt med så många olika tårtor!