• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Elle83

Hallå...Det börjar verkligen dra ihop sig nu! *pirr i magen*
    Jag ska på ansiktsbehandling på fredag och jag funderar på att gå och få mina naglar lackade i fransk manikyr, har långa naglar själv.
    Sen ska jag kolla att allt är OK med trubadur, festlokalen ( hur de ska dekorera osv) vika festprogrammen ( eftersom det inte hanns med sist) Och träffa prästen och göra vigsleprogram blir nån gång under nästa vecka efetrsom han är på sem än! Sen ska jag börja packa till barnen oxå eftersom vi ska lämna bort dem över natten!

• lotta49

Ja, nu börjar det pirra. i morgon skall jag träffa vår toastmaster och vår värdinna och gå igenom tidschemat för dagen D

På tisdag skall jag göra provmake och färga, klippa och sätta i löshår. Naglarna fixar jag på torsdagen så de är riktigt fina till lördagen.

Jag gör våra tårtor själv och vi kommer att ha 6 tårtor med olika smak.

Det blir 2 st med cocos-mousse, vanlijgrädde och ananas-mousse.

2 st med jordgubbs-m, lime-m och vanliggrädde och slutligen 2 st med mörk chokladkräm, vit choklad-m och mjölkchoklad-m med smak av balieys.

Sen gör jag en litet tårta bgara till oss.

• Nattson

Lotta 49, häftigt med så många olika tårtor!

• lotta49

Nattson: Ja, jag hoppas verkligen det blir bra. Lovar att lägga upp bilder på vår hemsida sen

Ni har säkert tagit upp detta i någon tidigare tråd men har ni andra hemsidor man kanske kunde få kika på?

Här är våran: sofiaomagnus.weddingannouncer.com

På bilderna har jag VÄLDIGT kort hår så de gör mig inte riktigt rättvisa

• A n n i s e n  25/8-07

lotta49
    Finfin hemsida
    Tyvärr har vi ingen hemsida, vi har ej hunnit knåpa i hop ngn.
    Du var jätte snygg i ditt korta hår, hur har du håret nu?
    Tårtorna låter jätte smaskiga!!!

• lotta49

Nu har jag håret jämnt nedanför axlarna, har sparat som en idiot för att kunna ha lite mer valmöjligheter när det gäller brudfisyr.

På bilderna har jag lite olika färger men har just nu mörkbrunt med en urjobbig utväxt

Så det kommer bli en riktigt hollywood frilla med massor med stora lockar, rockabilly lugg och en lite tiara.

Vad ska du själv ha för frisyr?

• Noomi

lotta49
    Oj, oj vad gott! Kul att ha lite fler tårtor att välja bland.

Nu har vi träffat vigselförrättaren och gått igenom lite vad som ska hända. Känns kanonbra, hade inte behövt vara så nervös som jag (av nån anledning) var. Hon var kanontrevlig och glad. Puh!
    Och om en timme görs de sista ändringarna på klänningen. Nu är det hög tid att inse att vi faktiskt ska gifta oss snart va. :D

• A n n i s e n  25/8-07

lotta49

Låter som en snygg frissa...och lik min

Jag ska ha lockigt löshår till mitt redan långa hår, tiara som bygger på höjden och luggen ska gå ganska högt upp i en "bulle", ska även ha halvlång slöja...
    Kör på glammigt & romantiskt, det är mina ledord...haha

Noomi
    härligt att det var ett bra möte med vigselförättaren. Kul att klänningen är klar, jag ska hämta min på fredag em. Min blivandes kläder ska vi hämta nästa vecka.
    Känner att allt är lugnt & under kontroll, hoppas att det fortsätter så nästa vecka!!! Har dock drömt lite lustigheter om bröllopet på nätterna så undermedvetet är man nog inte så lugn egentligen

• A n n i s e n  25/8-07

moimukulatt
    Kommer inte in på hemsidan, vill gärna kika in

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4