Inlägg från: madlin |Visa alla inlägg
  • madlin

25/8 2007 deö 4

Elle83: grattis till möhippan!

Noomi: nääe?! Fy va tråkigt när det blir sådär :( Ser inte det roliga i det hela o supa ner någon.. hoppas han inte mår alltför dåligt idag :/

• madlin

Hihi, har precis kommit hem från min möhippa! Blev kidnappad imorse och flängt runt hela dagen och förnedras med både de ena och det andra. Men de var snälla mot mig så jag tyckte det var lugnt det jag fick göra. Så i snygga guldbrallor och röd kasslertröja + spetsiga skor med taxklack fick jag bl.a bowla, åka gocart, käka pizza, springa runt med en bowlingväska fylld med saker som jag fått packa ner efter en lista. Sen fick jag springa runt o knäppa kort som ex. "beskriv erat förhållande med en bild om... 20 år", "beskriv dig för 10 år sedan".

Nu är jag lagom mör, men glad. Hade inte alls förväntat mig en hippa!

• madlin

Louise77: grattis till möhippan din!

Theresekarlsson: nja... det mesta som ska göras, kan inte göras förräns veckan innan bröllopet. Är inbokad på diverse saker, ska på sista provuppsättningen bl.a, manikyr, massage, maten ska handlas o lagas (det vi ska göra), mat ska hämtas (den vi beställt), blommor ska hämtas, ljudsystem ska hämtas, tält ska monteras upp, lokalen o runt i kring ska fixas...

Så nu blir det en veckas semester! Underbart! Ska bara komma på vad vi ska göra, då vi trott att vi skulle ha fullt upp veckorna innan - men de har vi betat av rätt duktigt.

• madlin

Louise77: verkligen! Sådant jobb o planering de haft för sig - är fortfarande helt upprymd! Har nog inte landat ännu ;)

• madlin

Malin johansson: tur att det fanns någon annan som kunde hoppa in iallafall! Vi hade ju problem med solisten, men efter mycket jagande hittade vi ny. Inte så kul när man tror att man är klar på den biten.

Här går det fint, åker på semester med husbilen nu så det blir skönt. Får se hur länge vi blir borta. På måndag måste vi vara hemma igen för då blir det provuppsättning och sambons ska klippa sig.

• madlin

Nu är vi hemma från vår korta semester, skulle egentligen varit kvar till Söndagen men fick ett kryptiskt sms om att vi skulle vara hemma till Fredag kväll, för på Lördagen skulle det vankas svensexa för sambon.

Det var lite klurigt hur jag skulle avbryta vår semester på ett sätt så han inte anar något. Men sa att jag fått ont igen, har fortfarande ont till o från efter operationen jag gjorde i början av augusti. Så vi körde hemåt, han muttrandes - han ska bara veta ;)

• madlin

Nattson: ja de tror nog de blir rätt lyckat! ;)

Kul med saker som ska strula, särskilt tekniska apparater kan göra en galen för mindre *s* Tur du kunde få det fixat på jobbet iaf!

Härligt med semester, har det också. Nu får du tid o pyssla det sista :D

• madlin

A n n i s e n 25/8-07: foten ja, jaa den är rätt bra - det svarta börjar ljusna men jag har ont när jag belastar knasigt. Blir lågskor för mig, men lika bra det!

Musik under vigseln blir:

Ingång: Canon in D
    Solosång: Utan dina andetag - Kent
    Solosång: Aldrig ska jag sluta älska dig - Jonas Gardell
    Utgång: I do - Paul Brandt

Har ju inga psalmer iom vi kör borgerligt.

• madlin

Näe till vänster ska ju bruden gå :)

Idag blir det att prova klänningen igen, får hoppas hon sytt in den såpass så hon slipper sy in mer. Tyckte hon var lite feg i måttningen sist, den som lever får se!

Och så ska jag skjutsa en ovetandes blivande till sin sexa ;)

• madlin

A n n i s e n 25/8-07: njaee... jag har gått ner något kilo bara sen operationen jag gjorde (brukar vara så) - men klänningen var aningens för stor kring midjan/höften där bak redan från början, så det är det som fixats till.

Det verkar vara en hel del svensexor idag! Roligt! Kanske blir någon möhippad idag med? :)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4