Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8 2007 deö 4

Vi träffade killen som ska ta hand om all matlagning igår. Jag skulle ju egentligen bakat allt bröd, men han tog ifrån mig den uppgiften. Så nu känns allt helt plötsligt mycket lugnare, jag börjar t om se fram mot nästa lördag. :D

• Noomi

Nej, vi har inte skrivit ut dem ännu. Är lite nervös för att saker ska ändras, så jag vet inte riktigt när vi ska göra det. Men för att vi inte ska behöva stressa ihjäl oss så blir det nog på tisdag.

• Noomi

Annisen
    Har er prognos ändrat sig något? Vi ska nämligen ha växlande molnighet nu (funderar på att börja lita på sidan igen :D).

• Noomi

Little Mermaid
    Gud vad snyggt! Du måste lägga in bilder sen så man får se dom ihop!

(Annisen, du vet ju redan att jag tycker om din klänning. Men nu efter några månader i skyltfönstret är jag lite trött på att se den i rosa, så det ska bli spännande att se din sen.:))

• Noomi

Var svårt att hitta en bild av nån anledning, men en sån här är det: brollopstorget.se/Annonser/

wicks
    Ja annars vore det en väldigt konstig titel på tråden. ;)

• Noomi

Tack! :) 4900kr betalade jag, så det känns jättebra med tanke på att jag från början kollade på klänningar som låg på 10-15000.

• Noomi

wicks
    Klart du kan! Vi har också massor med saker kvar. Inga jättegrejer, men det finns att göra. :)

• Noomi

Annisen
    Så även dina nerver har börjat darra? ;)

Vi ska också ha liveband, till kl 01. Tyvärr får vi inte spela musik efter det, så vi har nattamat då och sen antar jag att vi drar efter det. :)

• Noomi

Jag börjar faktiskt lugna ner mig lite... säkert ett övergående stadium. Men med tanke på vilket nervvrak jag har varit senaste veckorna så tror jag att jag kommer vara ganska lugn på dagen b.
    Jaja, man kan ju hoppas i alla fall. :D

• Noomi

Frufortuna
    Ja, jag tror det bli ganska bra jag med. Vi ska ju dessutom ha grillfest dagen innan, så jag tror att många av våra gäster kommer vara ganska möra på lördagskvällen.
    I natt sov vi bara 6 timmar och jag känner mig ändå ganska pigg och fräsch, känns lugnande inför nästa helg då jag fömodligen inte kommer kunna somna alls, haha.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4