Inlägg från: A n n i s e n 25/8-07 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n  25/8-07

25/8 2007 deö 4

Nattson
    Vad skönt att du mår bättre.

Jag tror också att vädret kan ändra sig mkt, det har ju varit ngt nytt varenda gång man har varit inne o kikat på vädersidan. Ska följa vädret på nyheterna i stället
    har köpt paraply, ett vitt & ett svart

• A n n i s e n  25/8-07

Vi har inga barn själva men på bröllopet blir det 2 bebisar och 2 kusiner, en som är 1 och ett halvt och en som är 5 år. De så underbara & snälla ungar så de ska vara med hela kvällen

• A n n i s e n  25/8-07

puhs kusin
    Kul att ha övat
    Vi tänkte att vi skulle ge varandra en puss efter tillkännagivandet...

Vår präst läser alla texterna, hade varit kul om ngn vän eller släkting läst ngn text, men de vi frågat känner att de bara kommer stå och gråta sig genom det hela, så det är bäst att de slipper
    Hur gör ni med texterna?

• A n n i s e n  25/8-07

fröken pixie
    Åh så duktig din dotter är

Nu ska jag in o bättre på solbrännan, tänkte hinna pressa 3 ggr till innan the big day

• A n n i s e n  25/8-07

fröken pixie
    Japp det är snyggt att va lite brun. Jag är så himla ljus i huden, så jag måste sola på ordentligt för att det ska ge resultat...normalt sett är jag inte glad att pressa i solariet, men man vill ju va sitt vackraste jag på lördag

• A n n i s e n  25/8-07

kluddan
    Jag har lite pirr i magen & har svårt att somna om om jag vaknar på nätterna. Är mest nervös för inmarschen i kyrkan..haha jag kommer säkert se jätte stel & nervös ut

Har köpt sköna skor, 5 ck klack, ska även lägga gelekuddar i dem också tar jag med ombytesskor till kvällen.

• A n n i s e n  25/8-07

lotta49
    Nej stackars dig Så jädrans typiskt, hoppas du kan få hjälp att fixa dem.

• A n n i s e n  25/8-07

Ja massor med kramar till dig lotta49!!!

• A n n i s e n  25/8-07

Oj nu är vi i rätt vecka,lite ofattbart det hela...

I dag ska vi ringa runt lite & dubbelkolla det sista. Blir en liugn måndag, i kväll ska vi fixa det sista på bordplaceringen i publisher. Troligtvis ska jag åka med en vän till IKEA också
    Gott att ha tankar på ngt annat än bröllopet en liten stund!!!

Jag känner mig också lugn, fjärilarna är inte på plats i dag & jag har sovit gott.

• A n n i s e n  25/8-07

TEL

UNDERBART med vädret
    Tjohoooo

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4