Dåliga spermier
Detta inlägg hör väl egentligen hemma på Familjeliv (där det också finns) men eftersom jag även är medlem i detta forumet och vill ha så många svar så tidigt som möjligt postar jag det även här:
Min kille och jag ska nu försöka skaffa barn. Vi ska försöka fr o m denna ägglossningen som ska ske nu i veckan. Jag har en lite konstig undran bara... Min kille är inte så sexuell av sig. Vi har sällan fullständiga samlag och han onanerar aldrig. Han får med andra ord utlösning väldigt sällan och jag har fått en fix idé att det skulle betyda sämre kvalitet på hans spermier. Jag är orolig att de spermier som "ligger främst" eller alla hans spermier är gamla och dåliga och att jag kommer få svårare att bli gravid med dom. Jag är också nojig över att om hans "gamla" spermier skulle göra mig gravid, så kanske barnet blir "skadat", dvs utvecklingsstört eller liknande för att spermierna hade dålig kvalitet. Vi ska ha samlag idag (när han vaknar) så snabb och riklig feedback på mitt inlägg önskas. Tack tjejer...!