Hur ofta får ni era ögonbryn *noppade*?
Alltså, hur ofta går ni till en professionell person som fixar till era ögonbry, vaxar och formar till dom?
Jag gick och fixade mina för ca två månader sen och jag tycker nästan dom behövs fixar igen....
Alltså, hur ofta går ni till en professionell person som fixar till era ögonbry, vaxar och formar till dom?
Jag gick och fixade mina för ca två månader sen och jag tycker nästan dom behövs fixar igen....
Nu fixar jag mina inte på salong längre men innan gjorde jag alltid dem i samband med klippning av håret. Då gjorde jag dem varannan månad. Kändes lagom tycker jag.
Jag borde fixa mina nu :)
Alldeles för länge sedan, börjar bli alldeles galet buskiga men så var det ett drygt halvår sen sist
En gång i månaden, ungefär.
hm, jag har inte ens prövat att göra det på salong.
Vore kanske något.
varför föredrar ni det?
Var 6-8:e vecka är rekommendationen (utav proffsen) för att deet ska se någorlunda ok ut hela tiden.
Aldrig.
Min bästa kompis är jätteduktig på att plocka och fixa med ögonbrynen. Så varje gång vi träffas (ca varannan månad) så fixar hon mina. Under tiden håller jag efter dem själv med pincett och ögonbrynskniv. Det får jag gör ca 1 gång i veckan, annars blir stråna för långa.
Ja, då är det kanske dags igen då. För det är som sagt två månader sen och även om jag försöker underhålla dom själv, så är det inte samma sak.
Det beror ju helt och hållet på vad man har för hårväxt, jag måste gå var tredje vecka för att de ska hålla sig snygga
Jag plockar själv, tycker att det är onödigt att gå till salong när jag lika gärna kan göra det själv hemma...dessutom tycker jag att det är lite riskabelt eftersom de gärna plockar för mycket på många salonger. Jag tar ett par strån varje dag för att hålla efter!