• N&N

Måste ju få visa...

... vår uppdaterade hemsida med både nya texter och foton:

gittanmicke.weddingannouncer.com

Har skrivit en text om bröllopet som var alldeles, alldeles underbart trots regn. Det finns lite gott och blandat på hemsidan, är det någon som undrar över trycksakerna eller annat - fråga på.
    Vad tycks?

Lycka till alla blivande brudar!

• Svar på tråden Måste ju få visa...
  • La Paloma

Åh så vackert blev alldeles rörd
    Lycka till i framtiden!

• T och U

Jätte-fint! Gillade verkligen er tårta, och din bukett var ljuvlig! :D Oj, kanske skulle säga att jag tyckte din hemsida var fin den också! ;)

• N&N

Åhh vad gulliga ni är! Tack för alla snälla ord!

• lotta49

N&N: Ni var verkligen jättefina bägge 2, ni måste haft en superhärlig dag!

Får man fråga, såg att ni hade Jeopardy, hur hade ni ordnat med det?

• rosarosen1

Väldigt fint, och bra foto!! Roligt att du har lagt ut så vi andra blivande brudar kan få lite tips och ideér!!

• Augustibrud 2008

Hej,

frågade dig i en annan tråd ang eran cake topper m hela familjen på tårtan...
    Vart har ni köpt dem?

Ska själv ev beställa vita tårtor fr Ica Maxi i Solna o själv dekorera dem m ngr rosor på.

Mkt fin hemsida ni gjort!
    Super fina var ni oxå på er stora dag!!
    Vart har du köpt din klänning?

• N&N

Här kommer lite svar:

lotta49
    Jeopardyn hade min syrra ordnat som överraskning och gästerna fick tävla i grupper om hur mycket kunskap de hade om brudparet. För varje rätt fick vi 500 kr av våra föräldrar så till slut fick vi ihop 7500 kr!

Augustibrud 2008
    Caketoppern köpte jag via www.lagerfeldt.com genom att jag skickade bilder på mig, mannen och våra två barn, det hela blev mycket bra och lite annorlunda. Louise som gör figurerna är jättebra att ha att göra med.

Tårtorna för 100 personer beställde vi på ICA Flygfyren i Norrtälje för totalt 1400 kr, då lånade vi ställningen. Jag beställde vanliga moussetårtor med passionsfrukt/chokladmousse och garnerade tårtorna själv med färska blommor i vårt färgtema. De ville lägga på frukt men jag älskar färska blommor på tårtor så vi fixade det själva istället.

Klänningen är köpt hos Stockholm Brud & Fest och av märket Celine. Kostade 10 500 kr men jag köpte den på rea i oktober och betalade 5 000 kr för den inkl sjal och väska.

• N&N

lotta49
    Förresten, jag kan kolla med syrran om jag kan maila Jeopardyn till dig om du lägger ut din mailadress, vill du det?

• chihiro
    Va roligt att äntligen få se era bilder !!! Ni va jättefina allihopa!
    Så nu får ni hålla tummarna för oss så att det inte bli ösregn nästa helg ;)
Svar på tråden Måste ju få visa...